کتاب «دکترین موعود ادیان» منتشر شد
کد خبر: 3978995
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

کتاب «دکترین موعود ادیان» منتشر شد

کتاب «دکترین موعود ادیان» به قلم آیت‌الله سیدعباس اسلامی کاشانی در ۶۸۸ صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

ارسال/  کتاب «دکترین موعود ادیان» منتشر شدبه گزارش ایکنا، کتاب «دکترین موعود ادیان» به قلم آیت‌الله سیدعباس اسلامی کاشانی در ۶۸۸ صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

انگیزه اصلی در تألیف کتاب «دکترین موعود ادیان»، رفع ابهام‌های گوناگون از دامن عرفان دینی و پدید آوردن تحول ذهنی و عینی ارزنده‌ای در خوانندگان این اثر است.

عنوان بخش اول اثر «امام مهدی منتظر(عج) در متون محوری ادیان» است که به منابع اسلامی و کتب آسمانی و نیز منابع زرتشتیان و هندیان اشاره شده است؛ سپس به بیان امام مهدی(عج) در آیینه روایات و نگاه اهل سنت و روایت متون امامیه پرداخته و به فلسفه غیبت و نمونه‌های وصال و موعود در اندیشه شیعه، بیان نشانه‌های حتمی و رخ دادن علائم پیش از ظهور و نشانه‌های غیرحتمی و حکومت جهانی در هنگامه ظهور، ویژگی‌های حکومت جهانی، شهادت حضرت مهدی(عج)، آغاز حیات آسمانی ائمه(ع) و رجعت در آیینه روایات اشاراتی داشته و نهایتاً موضوع کتاب را با مرجعیت علمی و اجتهاد در عصر غیبت کبری خاتمه داده است.

این اثر ویژه گروه مخاطب تخصصی طلاب و دانشحویان است که در ۶۸۸ صفحه و در قطع رقعی و به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی www.bustaneketab.com می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha