مسابقه «گفت‌وگو با خدا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3979257
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
از سوی دانشگاه تربیت مدرس؛

مسابقه «گفت‌وگو با خدا» برگزار می‌شود

مسابقه «گفت‌وگو با خدا» ویژه فرزندان دانشگاهیان دانشگاه تربیت مدرس در پنج محور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقه «گفت‌وگو با خدا» ویژه فرزندان دانشگاهیان تربیت مدرس از سوی واحد فعالیت‌های دینی و قرآنی این دانشگاه برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف رشد و توسعه بیشتر و بهتر فرهنگ نماز و نمازخوانی و با توجه به نزدیك شدن فصل تابستان و اوقات فراغت و با هدف ایجاد حس نشاط معنوی در خانواده‌ها، با مشاركت فرزندان دانشگاهیان با موضوع نماز برگزار می‌شود.

این مسابقه در پنج بخش جداگانه برگزار می‌شود و فقط فرزندان اعضای هیئت علمی، دانشجویان و كاركنان دانشگاه تربیت مدرس، می‌توانند در آن شركت کنند. هر خانواده دانشگاهی تربیت مدرس، می‌تواند در یك یا همه بخش‌های مسابقه شركت کند. محدودیت سنی برای شركت فرزندان در مسابقه در سه گروه سنی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه است و در هر گروه سنی فقط یك نفر به‌عنوان نفر برتر آن بخش مسابقه، انتخاب خواهد شد.

بخش‌های پنج‌گانه مسابقه شامل مسابقه مؤذن برتر (ویژه پسران)، مسابقه ‌نقاشی نماز (مشترك بین پسران و دختران)، مسابقه «خاطره نماز» (مشترك بین پسران و دختران)، مسابقه «صوت احسن» (پسران و دختران به صورت جداگانه) و مسابقه اجرای نمایشنامه «بچه نمازخون، بی‌ادب نمی‌شه» (پسران و دختران به صورت جداگانه) می‌شود.

علاقه‌مندان تا 31 تیرماه مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند. آثار مربوط به بخش «مؤذن برتر»، «نقاشی نماز» و «خاطره نماز» که به‌صورت مشترك بین دختران و پسران برگزار می‌شود به نشانی الكترونیكی foad@modares.ac.ir ارسال شود.

آثار مربوط به بخش «صوت احسن» و اجرای نمایشنامه «بچه نمازخون، بی‌ادب نمی‌شه» به‌صورت مجزا برای دختران و پسران به نشانی‌های الكترونیكی foad@modares.ac. (پسران) و mfe@modares.ac.ir (دختران) ارسال شود.

در بخش‌هایی كه به‌صورت جداگانه برای دختران و پسران برپا می‌شود، داوری به صورت مجزا خواهد بود. جوایز نفر برتر گروه سنی پیش‌دبستانی ٢٠٠ هزار تومان، گروه سنی ابتدایی ٢٥٠ هزار تومان و گروه سنی متوسطه ٣٠٠ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام
captcha