انصارالله: ممانعت عربستان از حج بزرگ‌ترین خطر موشکی برای خانه خداست
کد خبر: 3979293
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

انصارالله: ممانعت عربستان از حج بزرگ‌ترین خطر موشکی برای خانه خداست

عضو شورای عالی سیاسی یمن با رد اتهام سعودی‌ها درباره حمله راکتی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به جنوب مکه مکرمه گفت که امروز خانه خدا با اقدامات آل سعود در ممنوعیت از تشرف حجاج گویی با بزرگ‌ترین خطر موشکی روبه‌روست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از کانال تلگرامی مرکز الاعلام الثوری یمن، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد اقدامات پادشاهی آل سعود در ممانعت از سفر مسلمانان به عربستان سعودی برای ادای فریضه حج بزرگ‌ترین خطر موشکی برای مکه مکرمه و کعبه معظمه است.

الحوثی در حساب کاربری خود در توئیتر گفت: اقدامات و دستورات پادشاهی عربستان سعودی علیه رفتن زائران به حج و کاهش تعداد حجاج، به واقع بزرگ‌ترین موشکی است که مکه مکرمه و خانه خدا را که خدا نگهدارش باشد، هدف گرفته است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن، ادعاهای ائتلاف سعودی درباره حمله ارتش یمن و کمیته‌های مردمی به شهر مکه با پهپادها و موشک‌های خود را رد کرد و گفت: این‌ها ادعاهایی بدون مدرک و اتهام‌هایی دروغین به ملت یمن است که عمدا به وسیله سعودی‌ها کشته می‌شوند.

الحوثی گفت: این اتهام عربستان سعودی ساده‌ترین حرکت علیه ملت یمن است، زیرا رژیم آل سعود کشتار ملت یمن را یک وظیفه می‌داند.

سخنگوی ائتلاف سعودی علیه یمن روز یکشنبه مدعی شده بود که از بین موشک‌ها و پهپادهایی که پدافند هوایی عربستان سعودی روز یکشنبه رهگیری کرد، یک موشک بالستیک بوده که در جنوب مکه سقوط کرد.

انتهای پیام
captcha