فعالیت 14 مدرسه راهیان کوثر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3981329
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

فعالیت 14 مدرسه راهیان کوثر در آذربایجان غربی

مدیر مدرسه راهیان کوثر آذربایجان غربی گفت: تاکنون 14 مدرسه راهیان کوثر با 180 مربی آموزشی در سطح استان فعال هستند که بیشترین تعداد این مدارس با 6 باب در ارومیه قرار دارند.

ارسالی| فعالیت 14 مدرسه راهیان کوثر در آذربایجان غربیحسین وفاکار، مدیر مدرسه راهیان کوثر آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به ورود سپاه برای مشارکت در امر آموزش اظهار کرد: هدف از این اقدام تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی است که برای این منظور مدارس راهیان کوثر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این مدارس کار خود را از سال 97 در آذربایجان غربی آغاز کرده و تاکنون 14 مدرسه راهیان کوثر با 180 مربی آموزشی در سطح استان فعال هستند که بیشترین تعداد این مدارس با 6 باب در ارومیه قرار دارند.

مدیر مدرسه راهیان کوثر آذربایجان غربی ادامه داد: در این مدارس بیش از یک هزار دانش‌آموز تحت آموزش و تربیت قرار داشته که در مقاطع اول و دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری شده است امسال تعداد این مدارس در استان به 23 باب برسد، عنوان کرد: مدارس راهیان کوثر تمام مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش دریافت کرده است و از این رو مدارس مطمئنی برای تربیت دانش‌آموزان هستند.

وفاکار خاطرنشان کرد: همچنین این مدارس از میان معلمان دارای سابقه و بااخلاق برای سال تحصیلی جدید نیرو می‌پذیرد و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگهی از جزئیات به مدارس راهیان کوثر سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha