دومین محفل مجازی انس با قرآن در دهه ولایت برگزار می‌شود
کد خبر: 3983250
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

دومین محفل مجازی انس با قرآن در دهه ولایت برگزار می‌شود

همزمان با دهه ولایت از 30 تیرماه تا نهم مردادماه هر شب دو قاری ممتاز کشورمان به صورت مجازی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند.

دومین محفل بزرگ مجازی انس با قرآن در دهه ولایت برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، دومین محفل مجازی انس با قرآن کریم با عنوان «غدیری‌ها» با هشتگ #مبلّغ_غدیر_باشیم به مناسبت دهه ولایت با مشارکت 20 قاری بین‌المللی و ممتاز کشورمان از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

در این محفل هر شب دو قاری به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. در اولین برنامه که چهارشنبه، 30 تیرماه برپا می‌شود، حسن موحدی و رضا رحمانی، دو قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. در روز پنجشنبه، 31 تیرماه نیز حسین شالچی و مجید عنان‌پور، دو قاری ممتاز کشور تلاوت خواهند داشت.

در ادامه نیز جمعه، اول مردادماه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای و سیدجاسم موسوی، ‌در روز دوم مردادماه امین عبدی و حمید رحیمی، در روز سوم مردادماه وحید نظریان و حمیدرضا شکری، روز چهارم مردادماه محمدرضا پورزرگری و علیرضا رحمانی، ششم مردادماه مهدی غلام‌نژاد و پویا منفردخطیبی، هفتم مردادماه سیدعلی موسوی و حسین حسنگاویار، هشتم مردادماه داود جعفری و علیرضا لطفی‌نیا و شنبه نهم مردادماه نیز علی روزبهانی و علی‌ سیفی مرادی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند.

این محافل به همت پیام بحیرایی، فعال قرآنی از اهالی نهاوند، هر شب رأس ساعت 23 از طریق صفحه اینستاگرامی khabar_qurani و payambahiraee90 به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha