اجرای طرح «نشاط معنوی» در طرقبه شاندیز + عکس
کد خبر: 3984582
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

اجرای طرح «نشاط معنوی» در طرقبه شاندیز + عکس

طرح تابستانی «نشاط معنوی» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان شهرستان طرقبه شاندیز به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) و موقوفه قرآنی «شهدای شاندیز» در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ طرح تابستانی «نشاط معنوی» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان شهرستان طرقبه شاندیز با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در محل آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه و موقوفه قرآنی «شهدای شاندیز» با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت حضوری و غیر حضوری  در حال برگزاری است.

کلاس‌های طرح نشاط معنوی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه به‌صورت حضوری و غیر حضوری در رشته‌های آموزش قرآن کریم، احکام، مهارت‌های فردی، نغمات قرآنی، سرود و آموزش‌های رزمی ویژه رده‌های سنی ۶ تا ۱۸ سال از ۱۰ تیرماه آغاز و تا ۱۴ مردادماه سال جاری ادامه دارد.

آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) در این دوره آموزشی از حضور مربیان توانمند و مجرب بهره‌مند است و در مجموع شرکت‌کنندگان حضوری در این دوره کلاس‌های نشاط معنوی با در نظر گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت محدود ثبت نام، 55 نفر است.

همچنین کلاس‌های متنوع آموزشی قرآنی از طریق پیام‌رسان ایتا ویژه دختران به نشانی @eyntsh00_1 و ویژه پسران به نشانی  @eyntsh00_2در حال برگزاری  است.

کلاس‌های تابستانی طرح «نشاط معنوی» با برنامه‌های متنوع آموزشی قرآنی و فرهنگی با  ثبت نام  ۱۵۰ نفر در موضوعات مختلف آموزشی: رشته‌های قرآنی، احکام دینی، مهارتهای زندگی، خوشنویسی و نقاشی، کامپیوتر، زبان انگلیسی و مهدقرآن و پیش دبستانی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ نیز در موقوفه قرآنی شهدای شاندیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درحال برگزاری است.

این برنامه‌ها روزهای زوج از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه فراگیران اول ابتدایی تا دبیرستان برای پسران در سه گروه و دختران در چهار گروه و روزهای فرد هم ویژه مهدقرآن و پیش‌دبستانی در حال اجراست.

طرح تابستانی نشاط معنوی موقوفه قرآنی شهدای شاندیز با بهره‌مندی از حضور۱۰ مربی توانمند و ممتاز و با ارائه برنامه‌های تشویقی زیارتی حرم، سالن ورزشی و اردو برای نوجوانان شهرستان طرقبه شاندیز در حال اجراست.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha