آزمون استخدامی معلمان در فارس برگزار شد
کد خبر: 3985821
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
به همت جهاد دانشگاهی؛

آزمون استخدامی معلمان در فارس برگزار شد

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه معلمان قرآن، طرح امین و آموزشیاران نهضت سوادآموزی همزمان با سراسر کشور از سوی جهاد دانشگاهی در استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه معلمان قرآن، طرح امین و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، امروز، اول مردادماه همزمان با سراسر کشور از سوی جهاد دانشگاهی در استان فارس برگزار شد.

مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در حاشیه این آزمون به خبرنگاران گفت: آزمون استخدامی معلمان قرآن و مدرسان طرح امین و آموزشیاران نهضت سوادآموزی استان فارس با حضور 665 نفر در شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه 412 نفر از معلمان قرآن و طرح امین در این آزمون شرکت کردند، افزود: این آزمون از ساعت 9 تا 11 امروز با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت همزمان با سراسر کشور به همت جهاددانشگاهی فارس برگزار شد.

بابایی با بیان اینکه در استان فارس تنها یک حوزه امتحانی در نظر گرفته شده بود که آن هم دانشگاه صنعتی شیراز انتخاب شده بود، گفت: نتایج آزمون نیز در ماه جاری اعلام خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس در پایان گفت: مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از دیگر دستاوردهای این نهاد انقلابی است که در این حوزه ورود کرده و در چند سال اخیر توانسته است خدمات خوبی را در سطح استان و کشور ارائه کند.

انتهای پیام
captcha