رفع مشکلات در سایه مدیریت انقلابی و کار جهادی
کد خبر: 3985890
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

رفع مشکلات در سایه مدیریت انقلابی و کار جهادی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: مدیریت انقلابی و کار جهادی راهکار مقابله با مشکلات فعلی است، چنانچه مردم هم‌پای مسئولان عزم و اراده خود را به‌کار بگیرند، مشکلات رفع می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان امروز، اول مرداد در آیین اعزام تانکرهای آبرسان سپاه روح‌الله به روستاهای دلیجان، اظهار کرد: سپاه و بسیج  تمام امکانات را برای تأمین آب آشامیدنی سالم و کشاورزی روستاها به ویژه مناطقی که مشکلات کم‌آبی دارند به کار گرفته است.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین راهبردهای بسیج در سال‌های اخیر رفع نیازهای اصلی کشور و رسیدن به خودکفایی همه‌جانبه است و در کنار ظرفیت‌های علمی و پژوهشی ، ایجاد زیرساخت‌ها، اقدامات جهادی را نیز در دستور کار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، ۲۵ کیلومتر کول‌گذاری و در مجموع ایجاد ۳۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی در سال گذشته به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و با مشارکت مردم در روستاها انجام شد که مهم‌ترین هدف آن تأمین آب و صیانت از این سرمایه ارزشمند بود.

گودرزی بیان کرد: اجرای طرح‌های مربوط به آب توسط بسیج سازندگی توانست به‌طور میانگین از هدر رفت ۲۸ درصدی آب در مناطق هدف جلوگیری کند و امسال بسیج سازندگی عزم جدی برای ادامه این کار دارد.

وی ادامه داد: مردم روستاها و مناطق کم‌برخوردار مستحق خدمت‌رسانی بی‌منت هستند. چراکه در همه شرایط پای اهداف انقلاب ایستاده‌اند و وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده‌اند.

گودرزی با بیان اینکه مدیریت انقلابی و کار جهادی راهکار مقابله با مشکلات فعلی است، گفت: چنانچه مردم هم‌پای مسئولان عزم و اراده خود را به‌کار بگیرند، مشکلات رفع می‌شود. با بسیج امکانات و تجهیزات لازم  و تانکرهای آبرسانی و گروه‌های جهادی، امید است در کوتاه‌ترین زمان، مشکلات کم‌آبی در روستاهای استان مدیریت بهینه شود.

انتهای پیام
captcha