اعزام اردوی گروه دندانپزشکی شهید طهرانی‌مقدم به دنا
کد خبر: 3985914
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

اعزام اردوی گروه دندانپزشکی شهید طهرانی‌مقدم به دنا

مسئول قرارگاه جهادی امام حسین(ع) شهرستان بویراحمد گفت: در راستای کمک به مردم زلزله‌زده شهرستان دنا اعزام اردوی گروه دندانپزشکی شهید طهرانی‌مقدم به این شهرستان صورت گرفت.

اعزام اردوی گروه دندانپزشکی شهید طهرانی‌مقدم به دنا

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالحمید خرام، مسئول قرارگاه جهادی امام حسین(ع) شهرستان بویراحمد، در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌ وبویراحمد، با اعلام خبر اعزام اردوی گروه دندانپزشکی شهید طهرانی‌مقدم به دنا اظهار کرد: اعضای گروه طی اردوی چند روزه انواع خدمات دندانپزشکی به بیماران ارائه دادند و از اجر باقیات و صالحات این کار برخوردار شدند.

وی ادامه داد: برگزاری چنین اردوی در شهرستان زلزله‌زده دنا برای خدمات به مردم انقلابی این شهرستان بوده تا ما نیز درکمک به این مردم سهیم باشیم.

مسئول قرارگاه جهادی امام حسین(ع) شهرستان بویراحمد برگزاری اردوهای این چنینی برای خدمت به محرومین را بسیار خوب دانست و اضافه کرد: این سری از پزشکان از پزشکان متخصص دندانپزشکی هستند و در زمینه ارائه خدمات به مردم دنا از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام خرام یادآور شد: بخشی از مردم شهرستان دنا که تحت مداوای این گروه قرار گرفته‌اند در زمینه دندانپزشکی از خدمات رضایتمندی کاملی را داشته‌اند و ما تلاش داریم در فرصت‌های بعدی زمینه برپایی چنین اردوهایی را در سایر مناطق داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha