«مدیترانه» از چهارم مرداد اکران می‌شود + فیلم پشت صحنه
کد خبر: 3986028
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
با موضوع مدافعان حرم

«مدیترانه» از چهارم مرداد اکران می‌شود + فیلم پشت صحنه

«مدیترانه» فیلمی با موضوع مدافعان حرم است که از چهارم مرداد روی پرده سینماها می‌رود.

هادی حاجتمند؛ کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با ایکنا با بیان اینکه فیلمش بعد از دو سال از چهارم مرداد روی پرده سینماها خواهد رفت، اظهار کرد: «مدیترانه» فیلمی درباره مدافعان حرم است که از دوشنبه در سینماهای کشور به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: این کار برای نمایش عمومی، تدوین مجدد شده، همچنین در بحث تصحیح رنگ هم اقداماتی صورت گرفته تا فیلم با کیفیت بهتری در معرض دید مردم قرار گیرد.

وی درباره دلیل این تاخیر گفت: پخش‌کننده‌های سینما برای اساس مخاطب‌شناسی که خود انجام داده بودند معتقد بودند در سینمای ایران فیلم‌های غیرکمدی فروش خوبی نخواهد داشت به ویژه که در آن فیلم، سوپراستارهای آنچنانی حضور نداشته باشند، ولی خوشبختانه با تغییر و تحولاتی که در حوزه هنری رخ داد و بچه‌های انقلابی روی کار آمدند شرایط برای پخش این فیلم توسط حوزه هنری فراهم شد.

حاجتمند در پاسخ به این سوال که چرا فیلمش را در وضعیت نابسامان فعلی به نمایش در می‌آورد بیان کرد: درست است که کرونا باعث شده سینما خالی از تماشاگر شده و آسیب ببیند، اما اگر هر  فیلمسازی بخواهد فیلمش را اکران نکند دیگر سینمایی باقی نخواهند ماند تا برایش فیلم بسازیم. جدا از این امر این فیلم قرار است بعد از اکران در شبکه نمایش خانگی و پلتفورم‌ها عرضه شود.

مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، قاسم زارع، علیرضا اسحاقی و سعید توکلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند. دومین ساخته بلند هادی حاجتمند، درون مایه اجتماعی داشته و به زندگی زوج عاشقی می‌پردازد که درگیر معضلات و ماجراهای مختلفی می‌شوند... .

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به مدیر تولید: محمدحسین غفرانی، مدیر تولید بخش جنگی: هاشم مسعودی، نویسنده: صابر الله دادیان، تدوین: مهدی سعدی، مدیر فیلم برداری: علی عظیم زاده طهرانی، مدیر صدابرداری: محسن طیبی، موسیقی: حبیب خزائی فر، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراحی و ترکیب صدا: محمد حسین ابراهیمی، طراح صحنه: مهدی آفتابی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha