حماسه رزمندگان در سایت سوباشی موجب شکست راهبردی دشمن شد
کد خبر: 3986846
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

حماسه رزمندگان در سایت سوباشی موجب شکست راهبردی دشمن شد

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی اظهار کرد: حماسه‌سازی های رزمندگان در سایت سوباشی که موجب شکست‌های راهبردی دشمنان شد به‌وضوح نشان از مجاهدت و جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس دارد و امروز وظیفه داریم این حماسه‌های بزرگ را برای نسل جوان به خوبی تبیین کنیم.

حماسه رزمندگان در سایت سوباشی موجب شکست راهبردی دشمن شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد صادقیان، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، امروز، 5 مرداد در آیین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای والامقام سایت سوباشی اظهار کرد: مرکز پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر(ع) اراک مهد پرورش و تربیت جوانان ولایتمدار و متخصص است که با الگوگیری و تأسی از شهدای والامقام آماده هرگونه مجاهدت و جانفشانی برای دفاع از حریم ایران اسلامی هستند.

وی  افزود: اقدامات خوب و ارزنده پدافند هوایی در راستای خودکفایی و بومی‌سازی سامانه‌ها موجب اقتدار و صلابت بسیار بالای این نیروی خدمتگزار شده و امروز با تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا با اقتدار در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر(ع) و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بیان کرد: حراست از آسمان مقدس ایران اسلامی از افتخارات پدافند هوایی است و ارزش و اهمیت فعالیت رزمندگان پدافند هوایی در امنیت کشور بسیار بالاست. چراکه امنیت زیرساخت هرگونه پیشرفت است و پدافند هوایی خط مقدم ایجاد امنیت در کشور است.

صادقیان ادامه داد: خوشبختانه به برکت تفکر انقلاب اسلامی نیروهای مسلح کشور از همدلی و وحدت خوبی برخوردار هستند و این مسئله موجب یأس و ناامیدی دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان شده و دلگرمی مردم و دوستداران انقلاب را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: رزمندگان پدافند هوایی با تکیه بر قدرت خداوند و اطاعت از ولایت، ولایتمداری، وحدت کلمه موجب سربلندی و عظمت ایران اسلامی می‌شوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی، مجاهدت و ذکاوت تمام تحرکات را به شکل کامل رصد کرده و اجازه هیچ‌گونه تهدیدات احتمالی به متجاوزان را نخواهند داد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: در دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین پایگاه‌های مقابله با دشمنان سایت راداری سوباشی بود و پنجم مرداد سال ۶۷ سالروز تجاوز دشمنان به سایت راداری سوباشی است که موجب شهادت ۱۹ تن از رزمندگان و دلاورمردان شد که یادآور حماسه‌های بزرگ آنها است.

صادقیان اظهار کرد: حماسه‌سازی رزمندگان در سایت سوباشی که موجب شکست‌های راهبردی دشمنان شد به‌وضوح نشان از مجاهدت و جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس دارد و امروز وظیفه داریم این حماسه‌های بزرگ را برای نسل جوان به خوبی تبیین کنیم.

انتهای پیام
captcha