آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان مرکزی / فراخوان 3 هزار راننده
کد خبر: 3988164
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان مرکزی / فراخوان 3 هزار راننده

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک: بر اساس اولویت‌بندی سند ملی واکسیناسیون و ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ برای چندین گروه دیگر در استان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اراک، یاسر قربانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: پیرو بررسی و اعلام گروه‌های جدید هدف واکسیناسیون و بر اساس ابلاغیه ارسال شده، خبرنگارانی که اسامی آنها توسط اداره کل ارشاد تنظیم و ارسال شده و همچنین خبرنگاران سازمان صدا و سیما که اسامی آنها توسط مدیرکل سازمان صدا و سیما به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال شده است امروز، ۱۲ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر با مراجعه به سالن یادگار امام واقع در شهرک گردو، خیابان فارابی واکسن خود را دریافت کنند.

وی در خصوص واکسیناسیون معلمان گفت: واکسیناسیون معلمان ناحیه یک آموزش و پرورش در سالن یادگار امام و معلمان ناحیه ۲ آموزش و پرورش در سالن شهرداری واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری، در روز سه شنبه مورخ ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ در نوبت عصر انجام می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه ضمن اشاره به فراخوان 3هزار راننده حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری به منظور دریافت واکسن، بیان کرد: با توجه به تزریق واکسن کرونا مطابق سند ملی، واکسیناسیون رانندگان وسایل نقلیه عمومی طبق لیست اعلام شده سازمان تاکسیرانی نیز از امروز در سالن شهید ساکی و سالن شهرداری رأس ساعت ۸ صبح آغاز شد.

وی در ادامه تصریح کرد: واکسیناسیون اساتید حوزه نیز امروز در مرکز واکسیناسیون مصلی بیت‌المقدس اراک انجام می شود. همچنین همکاران واکسیناتور به زندان مرکزی شهر اراک رفته و واکسن این گروه از جامعه هدف را تزریق خواهند کرد.

قربانی خاطر نشان کرد: کلیه افراد بالای ۵۵ سال که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده‌اند فرصت را غنیمت شمرده و در اولین فرصت با در دست داشتن کارت ملی به یکی از مراکز تجمیعی مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

وی در پایان هدف نهایی را پوشش دهی واکسیناسیون کل جامعه هدف بالای ۱۸ سال دانست و گفت: در روزها و هفته‌های آینده نیز گروه‌های بیشتری جهت تزریق واکسن کووید ۱۹ فراخوانده می‌شوند که امیدواریم با پوشش گسترده واکسیناسیون در سطح استان، شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری و در نهایت خروج از این اپیدمی باشیم.

انتهای پیام
captcha