پیام تبریک رئیس دانشگاه مازندران به خبرنگاران
کد خبر: 3988863
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

پیام تبریک رئیس دانشگاه مازندران به خبرنگاران

رئیس دانشگاه مازندران به‌مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران فعال حوزه آموزش عالی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشگاه مازندران به خبرنگارانبه گزارش  ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران؛ به‌مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، کوروش نوذری، رئیس دانشگاه مازندران با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران فعال حوزه آموزش عالی تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ» (نون و سوگند به قلم و آن‌چه مى‌نویسند)

گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و به‌ویژه شهید محمود صارمی که در راه انجام وظیفه، بقای راستی و حقیقت‌جویی را به بقای خویشتن ترجیح داده و با ایثار جان گران‌بهای‌شان، به شرافت حرفه رسانه‌ای خود، اعتباری مقدس بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

به‌راستی، رشد و توسعه علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... جامعه، نیازمند عزم و اهتمام جدی و مستمر اهالی قلم، خبرنگاران و فعالان عرصه آگاهی‌رسانی جامعه می‌باشد و جامعه‌ای که مطبوعات و رسانه‌ها در آن، رشد کرده و به‌سوی بالندگی و تعالی گام برمی‌دارند، از نظر اجتماعی، جامعه‌ای سالم و پویاست.

بی‌‏تردید خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و قلب تپنده‌ای هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندار‌های عموم را فراهم می‏‌سازند. آنان پیشتازان اندیشه و خردورزی و عامل آگاهی‌دهنده افکار عمومی در صحنه‌ها و لحظات سرنوشت‌ساز جامعه‌اند و از آن‌جا که به‌دنبال حقیقت و انعکاس واقعیات می‌باشند، همواره در معرض خطر تعدی ناقضان قانون و ضایع‌کنندگان حقوق انسان‌ها در اقصی نقاط این کره خاکی می‌باشند و از این رو شایسته تکریم و تحسین فراوانند.

این‌جانب فرارسیدن این روز باشکوه را ارج نهاده و به جمیع اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد که با جدیت و تلاش وافر پیشرفت و سربلندی روز افزون میهن اسلامی‌مان را رقم می‌زنند، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته، از درگاه ایزد متعال، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه آن عزیزان را در انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی آرزومندم.»

انتهای پیام
captcha