خبرنگاران؛ چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه
کد خبر: 3989173
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد:

خبرنگاران؛ چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، با صدور پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای کشور تبریک گفت و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای کشور، چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه هستند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، فاطمه کرم‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، صبح امروز 17 مرداد به‌مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: 

  ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

«سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد»

۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، یادآور حماسه آفرینی‌های آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای کشور، چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه می‌باشند که با تکیه بر صداقت، صراحت، شجاعت و عزم جدی در آگاهی رسانی به مردم نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه در زمینه های مختلف به‌ویژه عرصه فرهنگ و هنر  داشته تا  پرچم آزادی، آگاهی و امید را در جغرافیایی به وسعت زمین به اهتزاز درآید.

روز خبرنگار فرصتی مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز است که با قلم خود به آگاهی و اثربخشی در جامعه پرداخته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به‌ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در استان بوشهر، مراتب قدردانی  خود را از تلاش های حوزه رسانه استان در بحث اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در زمینه مدیریت بیماری کرونا، تشویق و ترغیب برای حضور گسترده مردم در انتخابات اعلام نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفیق روز افزون، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلا نام ایران اسلامی برای تمامی  ،مردمخبرنگاران و فعالان عرصه رسانه آرزو دارم.

صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی درسال ۱۳۷۷ به‌ همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزارشریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید. او  از جمله خبرنگاران پر تلاش و آزاده ای بود که با حضور شجاعانه در خطرناکترین میدان‌ها به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند.»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha