راه‌اندازی ۷۲ آشپرخانه «اطعام و احسان حسینی» در استان مرکزی
کد خبر: 3990574
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

راه‌اندازی ۷۲ آشپرخانه «اطعام و احسان حسینی» در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه «اطعام و احسان حسینی» به منظور تهیه و طبخ غذای گرم در ایام ماه محرم ویژه نیازمندان استان خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: طرح احسان حسینی با افتتاح 72 آشپزخانه فعالیت خود را به‌صورت رسمی در استان آغاز کرده است.

وی افزود: طرح اطعام حسینی باهدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با کمک خیران و مراکز نیکوکاری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درسطح استان اجرا می‌شود.

مؤمنی ادامه داد: مردم نیک‌اندیش استان در راه کمک به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و در رزمایش گسترده مواسات و همدلی در قالب طرح‌های «اطعام مهدوی» درماه مبارک رمضان و«اطعام علوی» در روزعید غدیر خم مشارکت و همکاری خوبی داشتند و در ادامه امیدواریم در طرح «اطعام و احسان حسینی» در ماه محرم و صفر نیز با این نهاد همدل و همراه باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه خیران می‌توانند برای مشارکت در طرح اطعام حسینی و اهدای نذورات خود به نیازمندان به صورت غیرحضوری اقدام کنند، اظهار کرد: با شماره‌گیری کد مهربانی #086*8877* و واریز مبالغ نقدی به شماره کارت 6037997900000614 وجوه خیران دریافت و به دست نیازمندان می‌رسد.

انتهای پیام
captcha