مبارزه با قاچاق اولویت مهم دستگاهی قضایی آذربایجان غربی است
کد خبر: 3991247
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

مبارزه با قاچاق اولویت مهم دستگاهی قضایی آذربایجان غربی است

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی آذربایجان غربی که در دستور کار قرار دارد، مبارزه با پدیده قاچاق است.

ارسالی| مبارزه با قاچاق اولویت مهم دستگاهی قضایی آذربایجان غربی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۲۵ مردادماه در نشست هماهنگی تعیین تکلیف احشام مکشوفه قاچاق با اشاره به برخورد جدی دستگاه قضا با قاچاق احشام، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در کنار دستگاهای مربوطه بوده و آنها در حمایت قاطع هستند و اجازه نخواهیم داد مایحتاج مردم به بهای کم از کشور خارج شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی آذربایجان غربی که در دستور کار قرار دارد، مبارزه با پدیده قاچاق بوده و در بحث کشفیات قاچاق یکی از مشکلاتی که وجود دارد، سرعت در تعیین تکلیف این اقلام بالاخص احشام است. 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: این جلسه به منظور هماهنگی بین ارگان‌های مرتبط در تعیین تکلیف اقلام مکشوفه و واریز وجوه آن به عنوان بیت المال به خزانه کشور تشکیل شده است. 

عتباتی بیان کرد: امیدواریم نتایج این نشست باعث تسهیل در این مساله شود و قاچاق احشام در این برهه از زمان امنیت اقتصادی آذربایجان غربی را تهدید می کند و مرزبانان و مرزداران غیور استان به جد در این موضوع ورود کرده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha