پرهیز از تحریف و فراموشی؛ مهم‌ترین هدف برنامه‌های دفاع مقدس
کد خبر: 3993824
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

پرهیز از تحریف و فراموشی؛ مهم‌ترین هدف برنامه‌های دفاع مقدس

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: مهمترین هدف برنامه‌های این هفته باید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند باشد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، 7 شهریور در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را باارزش‌ترین فراز از افتخارات امت ایران دانست و بیان کرد: در هشت سال دفاع جانانه از میهن برگ‌های زرینی به یادگار ماند و می‌تواند برای امروز جامعه ما الگوساز باشد.

وی با بیان اینکه همه ما نسبت به هشت سال رشادت و ایثار رزمندان و شهدا وظیفه مهمی داریم که باید صورت گیرد، اظهار کرد: این دوران برای رزنندگان و شیفتگان انقلاب اسلامی فصلی بی‌بدیل از ایثار، مقاومت و مجاهدت را به ارمغان آورد، امروز نیازمند احیای این سه عامل مهم هستیم و با الهام‌گیری از مؤلفه‌های دفاع مقدس می‌توان این عناصر را برپا کرد.

عبدی ادامه داد: ملت ایران در طول 42 سال با استفاده از رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری اهداف خود را تعریف و پیش بُرد و در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این اهداف همچون چراغ راهی می‌درخشد و راهی برای عدالت خواهان، آزادی‌خواهان و استکبارستیزان جهان است تا منشور فعالیتی خود را ترسیم کنند.

وی دوران دفاع مقدس را پرچم‌دار عزت، سربلندی و افتخار ملت عاشورایی ایران دانست و تصریح کرد: در این دوران با وجود تهدید و توطئه‌های دشمنان در سخت‌ترین شرایط و تحریم‌های همه‌جانبه ملت ایران مدال زرین مقاومت، ایستادگی و ایثار را برگردن آویختند و بار دیگر فرهنگ عاشورا را احیا کردند.

این مقام مسئول هفته دفاع مقدس بزرگترین فرصت برای بازخوانی و تبیین رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و ملت قهرمان ایران عنوان و اظهار کرد: مهمترین هدف برنامه‌های این هفته باید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند باشد.

وی ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد و خودباوری دینی و ملی از دیگر اهداف تدوین و تنظیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و با بیان اینکه برنامه‌های این هفته باید نمود عینی داشته باشد، ادامه داد: خوشبختانه استان مرکزی در طی سال‌های گذشته با برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی گام‌های بلندی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس برداشته و نیازست در ادامه مسیر اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha