جهادگران؛ مروجان سبک زندگی جهادی/ راه‌اندازی 85 صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه دراراک
کد خبر: 3997971
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

جهادگران؛ مروجان سبک زندگی جهادی/ راه‌اندازی 85 صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه دراراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک ضرورت ترویج و تقویت اردوهای جهادی را یادآور شد و افزود: در طی این سال‌ها اردوهای جهادی علاوه بر اینکه به مهم‌ترین اهداف خود یعنی توانمند کردن جوانان دست پیدا کرده است، توانست مروج سبک زندگی جهادی در جامعه باشد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک، امروز، 25 شهریور در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی بسیج سازندگی در روستاهای اراک، گفت: تقویت روحیه جهادی و ترویج مدیریت از تأکیدات مقام معظم رهبری است که همگی مکلف به اجرا هستیم. در دهه‌های گذشته به برکت روحیه جهادی جوانان و حتی نوجوانان شاهد اتفاقات خوب در کشور هستیم.

وی ضرورت ترویج و تقویت اردوهای جهادی را یادآور شد و افزود: در طی این سال‌ها اردوهای جهادی علاوه بر اینکه به مهم‌ترین اهداف خود یعنی توانمند کردن جوانان دست پیدا کرده است، توانست مروج سبک زندگی جهادی در جامعه باشد.

مهجوری ادامه داد: تحقق مفاد گام دوم انقلاب ضروری و کشور در این گام نیازمند تقویت روحیه جهادی است. لذا هر آنچه که توان داریم باید برای گسترش وترویج فرهنگ جهادی به میدان بیاوریم. در شرایط فعلی تبلیغ و ترویج تفکر جهادی و برقراری اردو با حضور جهادگران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی از فعالیت بیش از 360 گروه جهادی در سطح شهر اراک خبر داد و گفت: این جهادگران بسیجی در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مؤمنانه، آموزشی و فرهنگی نقش‌آفرینی می‌کنند.

مهجوری با اشاره به راه‌اندازی 85 صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه در راستای ایجاد اشتغال، اضافه کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این صندوق‌ها سازماندهی شده‌اند و همچنین ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهر اراک به همت جهادگران بسیجی فعال است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان گفت: در سال‌جاری محوریت برنامه‌های اشتغال‌زایی توانمندسازی است که در این راستا کارگاه‌های تخصصی آموزشی در دستور کار است و امیدواریم گام‌های بلندی در راستای اشتغال‌زایی برداریم.

انتهای پیام
captcha