رژیم صهیونیستی سامانه‌های پدافندی خود را به حال آماده‌باش درآورد
کد خبر: 3998488
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
از بیم حملات مقاومت؛

رژیم صهیونیستی سامانه‌های پدافندی خود را به حال آماده‌باش درآورد

رژیم صهیونیستی با بازداشت مجدد آخرین اسرای عملیات تونل آزادی از زندانی در شمال سرزمین‌های اشغالی، سامانه گنبد آهنین در مرز با غزه را از بیم حملات راکتی مقاومت در وضعیت آماده‌باش قرار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز یکشنبه، 28 شهریور پس از بازداشت آخرین اسرای فلسطینی عملیات تونل آزادی در زندان جلبوع، سامانه‌های گنبد آهنین خود را در منطقه نوار مرزی با غزه به حال آماده باش درآورد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز اعلام کرد که با تکمیل عملیات بازداشت شش اسیر فلسطینی که از زندان جلبوع در شمال سرزمین‌های اشغالی فرار کرده بودند، برای مقابله با حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین از سمت نوار غزه آماده می‌شود.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم در مرز با غزه در حالت آماده‌باش قرار دارد.

شیخ خضر عدنان، از رهبران آزاده فلسطینی هم با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد شاید تعقیب اسرای عملیات تونل آزادی تمام شده باشد، اما نور آنها و پیروزی آنها محبوس نخواهد شد.

او تأکید کرد: بازداشت مجدد مبارزان گردان جنین، شکست رژیم اشغالگر در عملیات جلبوع را محو نخواهد کرد. جنین و اسرای آن خاری در گلوی اشغالگران خواهد بود.

شیخ عدنان از همه ملت فلسطین خواست برای یاری برادران اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر به پا خیزند به خصوص آنهایی که در انفرادی یا در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

رژیم صهیونیستی سامانه‌های پدافندی خود را از بیم حملات مقاومت به حال آماده باش درآورد/آماده

شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و بنا به گزارش‌ها بیش از ۳۰ میلیون دلار برای این عملیات جستجو خرج کرد.

چهار اسیر یعنی «محمد العارضه»، «محمود العارضه»، «زکریا زبیدی» و «یعقوب القادری» در اواخر هفته گذشته بازداشت شدند.

انتهای پیام
captcha