بررسی چالش‌های طراحی لباس برای تولید در جشنواره دیبا
کد خبر: 3998505
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

بررسی چالش‌های طراحی لباس برای تولید در جشنواره دیبا

سومین نشست آموزشی تخصصی چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا به صورت آنلاین و با موضوع «چالش‌های طراحی لباس برای تولید» برگزار می‌شود.

بررسی چالش‌های طراحی لباس برای تولید درجشنواره دیبا

به گزارش ایکنا، دبیرخانه چهارمین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا در نظر دارد، تا همزمان با آغاز مراحل هشت‌گانه این جشنواره، نشست‌هایی آموزشی را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

سومین نشست از این مجموعه ۲۹ شهریورماه با موضوع «چالش‌های طراحی لباس برای تولید» و با حضور الناز حدیدی، مدرس دانشگاه و مدیر مؤسسه طراحان مد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند دوشنبه، ۲۹ شهریورماه، ساعت ۲۰ از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره دیبا به نشانی http://instagram.com/jdmod.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.

یادآوری می‌شود؛ چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا به همت جهاددانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر درحال برگزاری است و نمایشگاه این دوره از جشنواره ۲۰ تا ۲۳ مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس اتحادیه پوشاک برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha