یادی از دلاوران 8 سال دفاع مقدس در شهر زیرزمینی
کد خبر: 3998531
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

یادی از دلاوران 8 سال دفاع مقدس در شهر زیرزمینی

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‎‎های هفته دفاع مقدس در متروی تهران

به گزارش ایکنا، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی و هنری در متروی تهران اجرا می‌شود.

به منظور ایجاد فضای بصری مناسب، تمامی ایستگاه‌ها و قطارهای مترو با کتیبه‌های فرهنگی «روایت عاشقی» شامل تصاویر رزمندگان اسلام و بخشی از وصیت‌نامه شهدای گرانقدر فضاسازی می‌شود. همچنین گذرگاه‌های فرهنگی مترو مسافران شهر زیرزمینی را به تماشای نمایشگاه‌های عکس و پوستر «گنج و جنگ»، «صحیفه» و نیز «ایستاده در باد» با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس دعوت می‌کند.  

نمایش محیطی راویان مقاومت نیز با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و با حضور گروه‌های هنری با موضوع دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) اجرا می‌شود.

برنامه‌های تولید شده در قالب موشن‌گرافی با عناوین «کجایند مردان بی‌ادعا»، «نقش زنان در دفاع مقدس»، «ما قوی هستیم» و «ارتش قهرمان» به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق نمایشگرهای ایستگاه‌های مترو و همچنین ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در قالب پادکست رادیویی در تمامی ایستگاه‌های متروی تهران پخش می‌شود. در بخش فضای مجازی و از طریق صفحه معاونت فرهنگی مترو نیز محتوای روزانه به موضوع هفته دفاع مقدس در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام
captcha