توجه به زی‌طلبگی و اهتمام ویژه به برنامه‌های قرآنی ضروری است
کد خبر: 3998536
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
رئیس مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی؛

توجه به زی‌طلبگی و اهتمام ویژه به برنامه‌های قرآنی ضروری است

رئیس مجتمع آموزش عالی علوم انسان اسلامی جامعةالمصطفی گفت: توجه به زی طلبگی و حفظ اصالت‌ها و همچنین اهتمام ویژه و کاربردی به برنامه‌های قرآنی و حدیثی از الزامات مجتمع است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت الاسلام و المسلمین علی همت بناری رئیس مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه امروز در آیین آغاز سال تحصیلی این مجتمع اظهارکرد: اهتمام به نظم و انضباط در همه فرایند‌ها و برنامه‌های آموزشی و فرهنگی یکی از سیاست‌های مورد توجه است.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه بر جایگاه اخلاق، تربیت و جریان آن در همه برنامه‌ها و فرایند‌ها اشاره کرد و افزود: توجه به زی طلبگی و حفظ اصالت‌ها و سنت‌های حوزوی از قبیل؛ رعایت احترام به اساتید و نیز اهتمام ویژه به برنامه‌های قرآنی و حدیثی و مشارکت در آن‌ها و اهتمام به طرح مربیان تربیتی همواره از الزامات تاکیدی است.

وی پژوهش محوری در ضمن آموزش و توجه به انجمن‌های علمی طلاب و مجلات دانش پژوهی و بویژه جهت دهی رساله‌های علمی به موضوعات مرتبط با اسلامی سازی علوم انسانی را از دیگر سیاست‌های مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی المصطفی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بناری ضمن تصریح بر اهمیت مسأله سلامت طلاب، اساتید و کارکنان، انجام واکسیناسیون را از سیاست‌های جدی کلان المصطفی در حوزه سلامت دانست و بر لزوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha