بیانیه جهاد اسلامی فلسطین در محکومیت تعرض به اردوگاه جنین
کد خبر: 3998553
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

بیانیه جهاد اسلامی فلسطین در محکومیت تعرض به اردوگاه جنین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در محکومیت تعرض صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا، متن بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین به این شرح است:
«مبارزه با دشمن غاصب صهیونیستی بدون وقفه ادامه می‌یابد و مردم فلسطین هر بار ثابت می‌کنند که اراده آنها قوی‌تر و مستحکم‌تر است و هرچه جنایات و تجاوزات دشمن بیشتر شود، تسلیم نمی‌شوند. اقدام قهرمانان اردوگاه جنین شاهدی روشن بر قدرت اراده و عزم مجاهدان قهرمانی است که وظیفه خود را ادامه مبارزه در سرزمین فلسطین دانسته‌اند بدون توجه به موازنه قدرت‌های مختلف و آنچه در اطراف آنها اتفاق می‌افتد از جمله هماهنگی‌های امنیتی، خیانت، عادی‌سازی و مسابقه برای دیدار با دشمن، بازکردن درهای پایتخت‌ها به روی مقامات صهیونیست و بازگشت مذاکرات با آنان.
 
شش قهرمان مجاهد اردوگاه جنین، که آخرین آنها دو قهرمان مجاهد یعنی ایهم کممجی و مناضل نفیعات بودند، صبح امروز پس از دو هفته تعقیب و گریز دشمن صهیونیستی مجددا بازداشت شدند. دشمن با تمام دستگاه‌ها و امکانات خود تلاش کرد تا تصویری از خود ثبت کند به امید که تأثیر شکست آن را پس از موفقیت فلسطینیان اردوگاه جنین پاک کند. این اسرای فلسطینی موفق شدند از استحکامات دشمن عبور کرده و مسئله اسرا را به مسیری جدید هدایت کنند، که در طی آن انتفاضه آزادی و نبرد در زندان بار دیگر شعله‌ور شد و مسئله اسرا بار دیگر در اولویت اقدامات ملی و مقاومت قرار داده شد.
 
ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر موارد زیر تأکید می‌کنیم:
 
اول: ما با خداوند متعال و سپس با اسرای قهرمان، مردم و ملت خود عهد می‌بندیم که برای آزادی اسرا به کار خود ادامه می‌دهیم و این کار همچنان یکی از مهمترین و اولویت‌دارترین وظایف است.
 
دوم: ما دشمن صهیونیستی را مسئول آسیب رساندن به جان زندانیان اردوگاه جنین و برادران زندانی دیگر در داخل زندان‌ها و سلول‌های انفرادی می‌دانیم که مبارزه آنها با زندانبانان و اداره زندان این رژیم به چهاردهمین روز خود رسیده است.
 
سوم: ما به مردم و ملت فلسطین در هرجا که هستند سلام می‌کنیم و خواستار ادامه فعالیت‌ها و راهپیمایی‌های خشم در حمایت از اسرای خود و همچنین خواستار برپایی راهپیمایی در حمایت از قهرمانان اردوگاه جنین در همه مناطق کرانه باختری و مناطق اشغالی 1948 هستیم.
 
چهارم: ما از گروه‌های نظامی مقاومت می‌خواهیم که در حالت هوشیاری و آمادگی بالا برای دفاع از اسرای قهرمان خود باقی بمانند. نبرد همچنان ادامه دارد، و حساب هنوز بسته نشده است، و تا زمانی که دشمن هر وجب از سرزمین ما را ترک نکند، این حساب بسته نخواهد شد.
این جهاد، جهاد پیروزی یا شهادت است.
 
جنبش جهاد اسلامی فلسطین
یکشنبه 12 صفر 1443 هجری (19 سپتامبر 2021 میلادی)»
گفتنی است، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازداشت ایهم کممجی و مناضل نفیعات، دو اسیر فلسطینی در محله شرقی شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند. این دو اسیر فلسطینی به همراه چهار نفر دیگر به تازگی از زندان صهیونیستی «جلبوع» فرار کرده بودند.
انتهای پیام
captcha