برگزاری مسابقه «بانگ اذان» در استان مرکزی
کد خبر: 3998654
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

برگزاری مسابقه «بانگ اذان» در استان مرکزی

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار کرد: به همت بنیاد شهید استان مسابقه «بانگ اذان» به صورت حضوری و مجازی ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی استان و فرزندان پسر در دو مقطع زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، محمدرضا توحیدنژاد، سرپرست این اداه کل در استان، با اشاره به اهمیت جایگاه اذان در اسلام و توسعه فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: سبک زندگی شهدا بهترین الگوی اقامه نماز برای جامعه است، برخورد، رفتار، زندگی و فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی شهدا  باید مدنظر جوانان و نوجوانان قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه همه ما مکلفیم در حد توان و ظرفیت خود درراه ترویج اقامه نماز تلاش کنیم، تصریح کرد: تشویق نوجوانان و جوانان به اقامه نماز بسیار حائز اهمیت است و باید بابیانی شیرین و شیوا فلسفه نماز را بیان کنیم که نوجوانان علاقه‌مند به نماز شوند.

توحید نژاد بهره‌گیری از اندیشه‌های خلاقانه نسل جوان در تبلیغ شعائر اسلامی، ترویج مسابقات فرهنگی همچون اذان را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر خواند و گفت: در راستای این شرایط شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسات داخلی خود نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی خود، بر آن شد تا مسابقه‌ای را با عمق و تأثیری ویژه مدنظر قرار داده و مسابقه بانگ اذان را در سطح استان برگزار کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور مسابقه «بانگ اذان» به‌صورت حضوری و مجازی ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی استان و فرزندان پسر در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان ادامه داد:علاقه‌مندان می‌توانند فایل صوتی قرائت اذان خود را (بدون اذکار اضافی فارسی و عربی) تا پایان مهرماه 1400 در پیام‌رسان‌های ایتا و سروش به آدرس‌های: https://eitaa.com/joinchat/4053270665G722725c225و https://splus.ir/joingroup/dmv8tj4HExcBTn5FzGkq0N9V ارسال کنند. آثار پذیرفته‌شده جهت اجرای مسابقه حضوری دعوت و طی مراسمی از منتخبان با اهدا لوح و هدایای نفیس تجلیل به عمل می‌آید. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32248070 داخلی 318 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha