تولید محتوا؛ یکی از نیازهای حوزه ایثار و شهادت
کد خبر: 3998871
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

تولید محتوا؛ یکی از نیازهای حوزه ایثار و شهادت

استاندار مرکزی اظهار کرد: تولید محتوا یکی از نیازهای حوزه ایثار و شهادت است که خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی نهضت تولید محتوا در فضای مجازی را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، 29 شهریور در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره شهدای استان به مناسبت سه ساله شدن فعالیت کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی اظهار کرد: کنگره شهدای استان مرکزی از زمان شکل‌گیری تا اجرای اجلاسیه‌های اصلی موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیاری کسب کرد و امروز بعد از گذشت دو سال از برگزاری کنگره موفقیت‌ها و دستاوردها همچنان ادامه دارد.

وی مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های برجسته و دلایل موفقیت کنگره شهدای استان بیان کرد و افزود: امروز ستاد کنگره شهدای استان به عنوان یک ساختار موفق الگوی بسیاری از اقدامات بزرگ است. یکی از اهداف مهم در ستاد کنگره تحقق و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره است که همواره باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

آقازاده بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی استان، راه‌اندازی نهضت خدمت رسانی به محرومان، ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی، نهضت جمع‌آوری اسناد و تولیدات محتوایی در حوزه دفاع مقدس و نهضت محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن برای محرومان را از مهم‌ترین دستاوردهای کنگره شهدای استان دانست.

وی بیان کرد: یکی از موفقیت‌های بزرگ کنگره حضور چشمگیر و فعال در فضای مجازی است که امروز بعد از گذشت سه سال از فعالیت و حضور موفق جا دارد این موفقیت را به مردم استان و ستاد کنگره شهدای استان تبریک بگوییم. بنده شخصاً اخبار و مطالب کنگره در فضای مجازی را مطالعه و پیگیری می‌کنم و جذابیت مطالب و اشرافیت در حوزه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت قابل توجه است.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت کنگره در فضای مجازی به خبرگزاری حرفه‌ای و تخصصی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت تبدیل شده و روز به روز باید این فعالیت توسعه پیدا کرده و مورد حمایت قرار گیرد. رضایت خانواده شهدا و جامعه ایثارگری در پوشش و اطلاع رسانی اخبار حوزه ایثار نشان از قابلیت این مجموعه دارد.

وی افزود: فعالیت ستاد کنگره در فضای مجازی به الگوی کامل برای فعالیت رسانه‌ای تبدیل شده و همه رسانه‌ها باید از این اقدام موفق الگوبرداری کنند. چراکه ورود کنگره در فضای مجازی نشان داد که می‌توان بدون کمترین هزینه موفق‌ترین و اثرگذارترین اقدامات را انجام داد.

آقازاده اضافه کرد: تولید محتوا یکی از نیازهای حوزه ایثار و شهادت است که خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی نهضت تولید محتوا در فضای مجازی را راه‌اندازی کرد. کنگره شهدای استان به مرجع و منبعی موثق در حوزه اخبار ایثار، جهاد و شهادت تبدیل شده و این نشان از تخصصی عمل کردن، حرفه ای بودن و تعهد به رسالت‌های کار رسانه‌ای دارد.

وی ضرورت پیگیری مباحث مربوط به حوزه ایثار و شهادت به منظور جذب مخاطبان بیشتر را مورد تأکید قرار داد و افزود: ایجاد تنوع، جذابیت و به کارگیری خلاقیت‌ها با استفاده از تولیدات چند رسانه‌ای و قالب‌های مختلف هنری باید بیشتر مورد توجه باشد. چراکه در این صورت علاوه بر جذب مخاطب در سنین نوجوانان می‌توان سلایق دیگر را نیز جذب کرد.

استاندار مرکزی در پایان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان و فعالان فرهنگی در تولیدات محتوایی ضرورتی مهم است که باید بیشتر مورد توجه باشد. توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی در فعالیت‌های کنگره و تولیدات محتوایی بیشتر مورد توجه باشد و امیدواریم فعالیت‌های کنگره در آغاز سال چهارم پربارتر و با قوت از گذشته و البته در سطح وسیع‌تر ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام
captcha