تشکیل ۲۲ قرارگاه اسلامی در محلات
کد خبر: 3998922
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲

تشکیل ۲۲ قرارگاه اسلامی در محلات

فرمانده سپاه ناحیه محلات اظهار کرد: تاکنون در محلات ۲۲ قرارگاه اسلامی تشکیل شده است که در قالب آن حل مشکلات مردم و جامعه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ حسین رضایی، فرمانده سپاه ناحیه محلات، عصر روز گذشته، 29  شهریور در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه و آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام را مانع فراموشی و تحریف فرهنگ دفاع مقدس دانست و بیان کرد: هدف ما این است تا معانی درست فرهنگ ایثار و شهادت صحیح به نسل جوان انتقال پیدا کند.

وی رویکرد برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس را شعار «مامقتدریم» دانست و اضافه کرد: امسال بیش از 72 عنوان برنامه در این شهرستان پیش‌بینی و هدف‌گذاری شده است. به جهت کمک به تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس کمیته‌های تخصصی در محلات تشکیل و تاکنون بیش از ۳۰ مدخل شناسایی شده است.

رضایی از فعالیت 70 گروه جهادی در محلات خبر داد و افزود: این گروه‌ها در زمینه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، نهضت کمک مؤمنانه و تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند که در یکسال گذشته بیش از ۹ میلیارد تومان در قالب نهضت مواسات بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از صد تیم تخصصی در سطح محلات تشکیل شده است. خوشبختانه این شهرستان پیک پنجم را پشت سر گذاشت و با عبور از وضعیت قرمز تمرکز روی واکسیناسیون است و در 2 مرکز این خدمات ارائه می‌شود.

رضایی دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، برگزاری نشست بصیرتی و دیدار با بسیجیان، افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی فاطمه‌الزهرا (س)، رزمایش کمک مؤمنانه، افتتاح ۲ نمایشگاه «عطرلاله» و یادواره شهدای اداری، کارگری و اصناف را از برنامه‌های اجرایی امروز دانست.

وی با بیان این مطلب که در ایام محرم و صفر بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۳ هزار پرس غذای گرم بین جامعه هدف توزیع شده است، اظهار کرد: تاکنون در محلات 22 قرارگاه اسلامی تشکیل شده است که در قالب آن حل مشکلات مردم و جامعه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha