تداوم بهره‌گیری از دستاودهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب
کد خبر: 3999662
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

تداوم بهره‌گیری از دستاودهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضرورت عملیاتی کردن دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب را مورد تأکید قرار داد و افزود: در گام دوم انقلاب لازم است پیروزی‌های 42 سال قبل ا تقویت کرده و الگویی برای پیشرفت در سال‌های پیشرو ترسیم کنیم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، اول مهر در جمع مدیران و کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اراک، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان اسلام علی‌رغم تجهیزات تهاجمی دشمن به بهترین شکل ممکن در برابر آنان صف‌آرایی کرده و دفاع و راهبردهای دشمن را به ناکامی کشاند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در طول هشت سال نبرد شکوه امپراطوری شرق و غرب را خُرد کرد، تصریح کرد: ملت ایران با غیرت و با روحیه عاشورایی حماسه‌ای مثال زدنی خلق کردند که در هیچ جای دنیا سراغ نداریم. دفاع مقدس به الگویی برای آزادی‌خواهان برای مقابله با دشمن و استکبار جهانی تبدیل شده است و توانسته ناتوانایی آنان را فریاد زند.

کریمی ادامه داد: ملت ایران با فرهنگ و شعار «ما می‌توانیم» اهداف خود را جامه عمل پوشانده و توانسته به یکی از قدرت‌های دنیا تبدیل شود و نقشه دشمنان را نقش برآب کند. تاریخ این ایام به ما آموخت راهکار حل مشکلات به کارگیری ظرفیت‌ها و تکیه بر توانمندی داخلی است.  

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در سال‌های پس از اتمام جنگ ما را در مقابل تهدیدات دشمن بیمه کرده است، اظهار کرد: روحیه جهادی باعث شد تهدیدها به فرصت تبدیل و دشمن از رسیدن به نقشه‌های شوم خود بازماند. لازم است دستاوردهای مهم دفاع مقدس بازخوانی و به نسل نوجوان منتقل شود.

این مقام مسئول ضرورت عملیاتی کردن دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب را مورد تأکید قرار داد و افزود: در گام دوم انقلاب لازم است پیروزی‌های 42 سال قبل را تقویت کرده و الگویی برای پیشرفت در سال‌های پیشرو ترسیم کنیم. بهترین تکریم و تجلیل از یادگاان دفاع مقدس و رشادت‌های این ایام به کارگیری تجربیات موفق این ایام است.

کریمی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با روحیه جهادی شعار «ما می‌توانیم» را به معنای واقعی صرف کرد، بیان کرد: این قرارگاه در سال‌های گذشته به وضوح نشان داد که با وجود همه مشکلات مانعی نمی‌تواند جلوی همت و حرکت شتابنده مردان سازندگی و جهادی که عزم و اراده آنان برای قوی شدن ایران اسلامی در میدان است را بگیرد و به پایگاهی برای اجرای پروژه‌های ملی تبدیل شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان در پایان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با تأسی به مکتبی حسینی، تلاش جهادی، روحیه انقلابی و پشتکار در ۶ سال گذشته توانست پیشرفت و جهش خوبی در اجرای پروژه‌های کلان و مهم شهر اراک بردارد و توانسته با پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد بومی دستاوردهای بزرگی به یادگار بگذارد.

انتهای پیام
captcha