هم‌اندیشی «زیارت اربعین؛ رویکردهای دینی و فرهنگی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4000872
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
در لبنان؛

هم‌اندیشی «زیارت اربعین؛ رویکردهای دینی و فرهنگی» برگزار می‌شود

هم‌اندیشی «زیارت اربعین؛ رویکردهای دینی و فرهنگی» به همت مؤسسه «البیان للتواصل والتأصیل» در لبنان به صورت حضوری و در ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، این هم‌اندیشی با همکاری مرکز الحضارة لتنمیة الفکر الاسلامی(مرکز رشد اندیشه اسلامی «الحضاره») در لبنان برگزار می‌شود و در آن علی قاسم، پژوهشگر مطالعات فوق دکتری و استاد لبنانی دانشگاه ادنبر انگلستان با موضوع «درآمدی بر آثار پژوهشی در پدیده اربعین» سخنرانی ‌خواهند کرد.

همچنین در این برنامه حجت‌الاسلام محمد حسن زراقط، پژوهشگر لبنانی مرکز الحضاره لتنمیة الفکر الاسلامی در خصوص «زیارت اربعين و الهيات رهايی‌بخش» و  مختار شیخ حسینی، استادیار علوم سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از ایران در خصوص «اربعین و هویت‌سازی انسان معاصر» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

هم‌اندیشی «زیارت اربعین رویکردهای دینی وفرهنگی» پنجشنبه هفته جاری برابر با 30 سپتامبر و 8 مهرماه ساعت ۱۶ به وقت بیروت و ۱۶.۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی می‌توانند در سالن اجتماعات مرکز الحضارة لتنمیة الفکر الاسلامی در بیروت حضور یافته یا با مراجعه به آدرس Https://meet.google.com/asi-vhpa-ydw از برنامه‌های آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha