اسامی منتخبان جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان مرکزی اعلام شد
کد خبر: 4002918
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴

اسامی منتخبان جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان مرکزی اعلام شد

شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی شامگاه روز گذشته، ۱۴ مهر در مسجد امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و پس از جمع‌آوری آرای مردم سه نفر به مرحله بعدی راه یافتند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی شامگاه روز گذشته، ۱۴ مهر با حضور  داود جعفری، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی کشور در مسجد امام خمینی (ره) اراک برگزار شد. در مرحله شهرستانی این جشنواره ۲۰ قاری تلاوت کردند که با رأی مردم 7 نفر آنان به مرحله بعد راه یافتند.

براساس این گزارش، داوری این مرحله از جشنواره را اساتید حسین محمدی‌هزاوه، جمالی، عبدالرضا هدایتی و مجید جیریایی برعهده داشتند. پس از اقامه نماز مغرب و عشاء تلاوت قاریان به قید قرعه آغاز و برگه‌های نظرسنجی بین حاضران توزیع شد و 3 قاری با ۸۰ درصد رأی مردم و ۲۰ درصد رأی داوران انتخاب شدند.

طبق قرعه‌های انجام شده مهدی امیری اولین قاری بود که آیاتی از سوره مبارکه «مزمل» را تلاوت کرد. محمدرضا عسگری دومین قرعه به نامش افتاد و به تلاوتی آیاتی چند از سوره مبارکه «آل‌عمران» پرداخت. محسن احمدلو، سومین نفری بود که در جایگاه حاضر شده و آیاتی از سوره مبارکه «حشر» را تلاوت کرد. مسعود شریفی نیز دیگر قاری حاضر در جلسه بود که آیاتی از سوره مبارکه «احزاب» را قرائت کرد. پنجمین و ششمین قاری به ترتیب علی فراهانی و مهیار قاسمی بودند که آیاتی از سوره مبارکه «احزاب» و «حج» را تلاوت کردند.

پس از جمع‌آوری برگه‌های نظرسنجی و رأی هیئت داوران آقایان محسن احمدلو بیشترین آرا را به خود اختصاص داد و محمدرضا عسگری و مسعود شریفی نیز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کرده و به مرحله فینال راه یافتند.

گزارش این جشنواره به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام
captcha