هشدار دادستان عمومی و انقلاب دلیجان به سگ‌گردان‌ها در معابر عمومی
کد خبر: 4003741
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

هشدار دادستان عمومی و انقلاب دلیجان به سگ‌گردان‌ها در معابر عمومی

دادستان عمومی و انقلاب دلیجان اظهار کرد: برخی افراد با سگ‌گردانی در معابر و اماکن عمومی سبب تهدید بهداشتی و وحشت در سطح شهر شده‌اند و این عمل به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دادگستری دلیجان، عباس آیینه‌دار، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان اظهار کرد: دستگاه قضایی دلیجان با تمام توان به منظور رعایت حقوق شهروندی با مخلان نظم عمومی برخورد قاطع قضایی دارد.

وی از برخورد با ترک فعل مسئولان در این شهرستان خبر داد و گفت: مدیران و سرپرست‌های دستگاه‌های اجرایی، مسئول نظارت کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان خود در انجام وظایف محوله و موظف به رعایت قانون و اجتناب از هر گونه رفتار ناقض قانون هستند و در صورت مشاهده ترک فعل برخورد می‌شود.

آیینه‌دار برخورد جدی با ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز در اراضی مزروعی در دلیجان بدون دریافت مجوز قانونی و برخورد جدی با خشونت های خیابانی و هنجارشکنی افرادی که اقدام به برهم زدن امنیت و آسایش جامعه و شهروندان می‌کنند را از دیگر اولویت‌های دستگاه قضا در این شهرستان برشمرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلیجان تاکید کرد: تلاش جدی برای جمع‌آوری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز از کشور در دستور کار دستگاه قضایی این شهرستان قرار دارد. دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از ظرفیت و امکانات خود برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان استفاده کنند.

آینه‌دار با تأکید بر اینکه اماکن عمومی جای سگ‌گردانی و رفت‌و‌آمد حیوانات نیست، گفت: برخی افراد با سگ‌گردانی در معابر و اماکن عمومی سبب تهدید بهداشتی و وحشت در سطح شهر شده‌اند و این عمل به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

انتهای پیام
captcha