کمک مردم استان مرکزی در شور عاطفه‌ها به بیش از ۱۰ میلیارد رسید
کد خبر: 4004290
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

کمک مردم استان مرکزی در شور عاطفه‌ها به بیش از ۱۰ میلیارد رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: کمک مردم استان مرکزی در شور عاطفه ها به بیش از ۱۰ میلیارد تومان رسید.

کمک مردم استان مرکزی در شور عاطفه‌ها به بیش از ۱۰ میلیارد رسیدبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت‌های گسترده مردم مؤمن و نوع‌دوست استان مرکزی در شور عاطفه‌ها، گفت: کمک های مردمی در شور عاطفه‌های امسال به ۱۰ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه اینکه کمک‌ها نقدی و انواع کالا بوده است، افزود: این کمک‌ها در یک‌هزار و ۴۷۷ پایگاه جشن عاطفه‌ها و مراکز نیکوکاری سراسر استان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها نقدی و مابقی به‌صورت اهدای انواع اجناس و کالا شامل کیف، کفش و نوشت‌افزار بوده است، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ مدرسه، ۱۶ دفتر امداد و ۲۶۱ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهرماه برای جمع‌آوری کمک‌ها در نظر گرفته شده بود.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز خیریه همواره آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی شما عزیزان هستند و افرادی که قصد دارند همچنان در جشن عاطفه‌ها مشارکت کنند، می‌توانند از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ به نیازمندان کمک کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: هفت هزار و ۲۱۹ دانش‌آموز و ۹۰۰ دانشجو در استان مرکزی از خدمات کمیته امداد استان بهره‌مند هستند.

مؤمنی اضافه کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین نیک‌اندیش در سریعترین زمان به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای راحتی خیرین و نیکوکاران پرداخت الکترونیکی را نیز در نظر گرفته است، بیان کرد: پرداخت الکترونیکی راهی آسان برای کمک به نیازمندان است و خیرین و نیکوکاران می توانند بدون حضور به مراکز امداد و نیکوکاری کمک‌های خود را به شماره حساب اعلام شده به حساب نیازمندان واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در استان مرکزی گفت: مراکز نیکوکاری بازوان توانمند کمیته امداد در شناسایی و دستگیری از نیازمندان هستند.

مؤمنی بیان کرد: مراکز نیکوکاری با هدف توسعه فرهنگ خیر و انفاق و سپردن کار به دست خود مردم تأسیس شده‌اند و با تکیه بر مردم فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه هرکدام از مراکز نیکوکاری خود یک پایگاه مقابله با فقر هستند، ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند

این مقام مسول میزان درآمد مراکز در ۶ ماهه امسال را ۹۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: این میزان به نسبت سال گذشته ۱۵۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به پویش اطعام و احسان حسینی نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون ۵۸۰ هزار وعده غذایی گرم و ۵۳ هزار بسته معیشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

مؤمنی همچنین به کسب رتبه دوم استان مرکزی در پویش خیر و احسان اشاره کرد و گفت: این رتبه به لطف خدا و با همدلی و همراهی مردم مؤمن و نوع‌دوست استان مرکزی به دست آمده است.

منبع:‌شبستان

انتهای پیام
captcha