رونق اقتصادی درسایه ارتقای روحیه قرآنی کارگران
کد خبر: 4004847
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

رونق اقتصادی درسایه ارتقای روحیه قرآنی کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: کارگران با داشتن روحیه قرآنی در عرصه تولید گام برداشته و از تمام توان خود برای تحقق گام دوم انقلاب استفاده می‌کنند. از این رو لازم است ما مسئولان برای ارتقای این روحیه تلاش کنیم تا شاهد رونق اقتصادی در سطح کلان کشور باشیم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، بهزاد سام‌دلیری، مدیرکل این اداره در استان عصر چهارشنبه، 21 مهر در آیین اختتامیه مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش، اظهار کرد: عمل به قرآن بهترین مسابقه دنیا است و مسابقات فقط محفلی قرآنی برای ارتقای روحیه و انرژی هستند.

وی توجه به امور قرآنی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ضروری توصیف و بیان کرد: حضور در جمع حافظان و قاریان قرآن مایه مباهات است و باید تلاش کنیم تا فرهنگ تلاوت قرآن در جامعه کارگری بیش از پیش رواج پیدا کند. شایسته است برای ارتقای فرهنگ قرآن بین جامعه هدف برگزاری جلسات ماهیانه و تشکیل گروهی در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده کار در 5 رشته حفظ کل، حفظ 10 جزء، 20 جزء، مفاهیم و قرائت با حضور 50 نفر از کارگران و خانواده‌های آنان برگزارشد.

سام دلیری با اشاره به سوابق و افتخارات کسب شده استان در مسابقات کشوری کارگری، ادامه داد: کارگران در هر بخشی که فعال باشند منشأ اثر هستند. کارگران با داشتن روحیه قرآنی در عرصه تولید گام برداشته و از تمام توان خود برای تحقق گام دوم انقلاب استفاده می‌کنند. از این رو لازم است ما مسئولان برای ارتقای این روحیه تلاش کنیم تا شاهد رونق اقتصادی در سطح کلان کشور باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از 17 نفر از منتخبان برتر تجلیل شد و ازاین تعداد 10 برگزیده به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha