روش‌های روز دنیا در مجموعه درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی پیگیری می‌شود
کد خبر: 4006469
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

روش‌های روز دنیا در مجموعه درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی پیگیری می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: به دنبال ارتقای مجموعه درمان ناباروری و پیگیری روش‌های روز دنیا در این مرکز هستیم و ایجاد کلینیک‌های تخصصی مرتبط با درمان نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، علی‌اصغر غفاری‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان، امروز، ۲۷ مهر در جشن«۸۰۰ شکوفه امید رویان» که با حضور جمعی از کودکان متولد شده از طریق خدمات ارائه شده در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی و خانواده‌هایشان در اراک برگزار شد، با تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا تصمیم بر برگزاری جشنی بزرگ به منظور ایجاد انگیزه و امید در خانواده‌های درگیر ناباروری بود، ولی با شیوع این بیماری برگزاری جشنی محدود با حضور تعدادی از خانواده‌های دارای فرزندان دو یا سه قلو برنامه‌ریزی و امروز اجرا شد.

وی تصریح کرد: مرکز امید رویان به عنوان مجموعه متولی درمان ناباروری، مسیر دشواری را طی کرد و اولین جرقه آن در سال ۱۳۸۹ زده شد، در ابتدا انتظار نمی‌رفت که با توجه به وجود نبود مراکز تخصصی پشتیبان همچون داروخانه، متخصص و زیرساخت‌های لازم، این مرکز ایجاد شود، اما کار ظرف سه سال پیشرفت کرد و در کنار ارائه خدمات روز دنیا، مسئله اخلاق در اولویت قرار گرفت و اطمینان و اعتماد خانواده‌ها نیز جلب شد.

غفاری‌زاده ادامه داد: خوشبختانه در تمام این سال‌ها نتایج مثبت کسب شده توسط این مرکز، روند رو به رشدی داشته است و خدمات این مرکز، هم‌سطح خدمات مراکز فعال در تهران و شهرهای بزرگ کشور است و به دلیل همین خدمات ویژه حمایت از این مرکز از سوی مسئولان ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: فرآیند درمان ناباروری بسیار پرهزینه است و با توجه به تلاش مرکز و هزینه‌های نیمه دولتی، خدماتی در سطح و هم‌تراز مراکز مهم کشور توسط این مرکز ارائه و درمان به شکل ویژه دنبال می‌شود. به دنبال ارتقای مجموعه درمان ناباروری و پیگیری روش‌های روز دنیا در این مرکز هستیم و ایجاد کلینیک‌های تخصصی مرتبط با درمان نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه بزرگ‌ترین فرزندی که حاصل درمان‌ها و خدمات این مرکز است به سنی حدود هفت سال رسیده است، گفت: این افتخاری برای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی است که در این راستا روند مثبتی را طی کرده است.

انتهای پیام
captcha