مشاور وزیر علوم در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی منصوب شد
کد خبر: 4006792
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
با حکم وزیر علوم؛

مشاور وزیر علوم در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین مجید تلخابی را به عنوان مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی منصوب کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب آمده است نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور حوزه‌های علمیه و علوم انسانی» منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود با تکیه بر تجربیات و دستاوردهای چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی، تحولی متناسب با ارزش‌ها و باورهای دینی، در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با هدف زمینه‌سازی برای تحقق «تمدن نوین اسلامی» صورت پذیرد. امید است با استفاده از ظرفیت بزرگ نخبگان کشور در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای زیر با همکاری و هم‌افزایی حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، موفق و سربلند باشید.
 
۱- اجرای سند دانشگاه اسلامی
۲- ایجاد زمینه برای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه
۳- طراحی اقدامات برای تحول در علوم انسانی
۴- ترویج و تعمیق سبک زندگی اسلامی – ایرانی
 
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
 
حجت‌الاسلام تلخابی دارای مدرک دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه و مدرک سطح چهار حوزه؛ استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم (رسائل مکاسب کفایه الأصول) عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، قائم مقام مرکز فقهی «امام حسن عسکری»؛ مدیر گروه و عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه؛ مدیر گروه فقه و حقوق ارتباطات پژوهشکده باقرالعلوم قم بوده است.
انتهای پیام
captcha