لازمه خدمت در دستگاه قضایی داشتن روحیه جهادی است
کد خبر: 4008648
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

لازمه خدمت در دستگاه قضایی داشتن روحیه جهادی است

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل آذربایجان شرقی، لازمه خدمت به مردم در دستگاه قضایی را داشتن روحیه جهادی و همت مضاعف عنوان کرد و گفت: با داشتن چنین روحیه جهادی و تلاش مضاعف با کمترین امکانات و مزایا با نیت خدمت صادقانه به مردم برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

امان‌اله فیض اللهی، معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امان‌اله فیض اللهی، معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان، روز چهارشنبه، ۵ آبان‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید شهرستان اهر، لازمه خدمت به مردم در دستگاه قضایی را داشتن روحیه جهادی و همت مضاعف عنوان کرد و گفت: با داشتن چنین روحیه جهادی و تلاش مضاعف با کمترین امکانات و مزایا با نیت خدمت صادقانه به مردم برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

وی ضمن تأکید بر کمبود نیرو و قاضی در دادگستری‌های آذربایجان شرقی، ضرورت تربیت و جذب نیروهای تحصیلکرده و متخصص بخصوص از دانشگاه های معتبر را بسیار مهم برشمرد.

فیض اللهی افزود: قضاوت در دستگاه قضا یکی از کارهای سخت، حساس، مهم وتآثیرگذار است که دستگاه قضایی شهرستان اهر از جمله حوزه های قضایی مهم و تأثیرگذار استان است که روسای دادگستری و دادستانهای شهرهای همجوار اکثرشان از قضات با تجربه این حوزه هستند.

وی با اشاره به برخی اتفاقات و شانتاژهای خبری توسط برخی رسانه‌ها از جمله در این شهرستان افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها در انعکاس خبر قضایی به دور از احساسات و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوعات مطروحه درخصوص موارد مختلف اقدام به انتشار اخبار نمایند و نه اینکه با انعکاس اخبار غیر موثق خوراک خبری رسانه های دشمن و ضد انقلاب را فراهم کنند.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری آذربایجان‌شرقی ضمن انتقاد از برخی خبرنگاران و فعالان رسانه های مجازی شهرستان اهر در اتفاقات اخیر گفت: برخی رسانه‌ها بدون اطلاع از صحت و واقعیت موضوع متاسفانه به طرح موارد غیر واقعی پرداخته و خوراک خبری دشمن را فراهم می کنند و عملاً آتش بیار معرکه می شوند.

وی افرود: این گونه اخبار و موارد تشویش اذهان عمومی را به همراه داشته و قابلیت پیگیری قضایی را دارد و قطعاً دادستان پیگیر این موضوعات در این شهرستان خواهند بود.

فیض الهی، در ادامه از رحیم عبدالهی دادستان سابق عمومی و انقلاب اهر که قریب به ۹ سال صادقانه در دستگاه قضا در خدمت به مردم اهر تلاش مضاعف کرده اند تقدیر و برای وی در سمت جدید رئیس دادگستری شهرستان هریس آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این مراسم علی فاضلی به‌عنوان دادستان جدید اهر معرفی و از خدمات رحیم عبدالهی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha