دومین جشنواره شهید بهشتی برگزار می‌شود
کد خبر: 4009735
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه؛

دومین جشنواره شهید بهشتی برگزار می‌شود

دومین جشنواره شهید بهشتی در راستای حمایت از دستاوردهای پژوهشی و فناورانه توسط پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، جشنواره علمی – پژوهشی شهید بهشتی در در دو بخش عمده آثار و چهره‌های برتر با محوریت موضوعات مرتبط با سند تحول قضایی و همچنین یک بخش ویژه موضوعی برگزار خواهد شد.
 
در بخش آثار برتر، اثر پژوهشی برتر، رأی و تصمیم قضایی پژوهش محور برتر، نوآوری و فناوری برتر و ترویج رسانه‌ای برتر معرفی می‌شوند.
 
در بخش چهره‌های برتر نیز چهره برتر قضاوت و خبرنگار برتر در توسعه دانش قضایی، پژوهشگر برتر، ایده‌پرداز برتر و اندیکشده برتر حقوقی – قضایی معرفی خواهند شد.
 
در بخش ویژه موضوعی نیز آثار برتر در حوزه کاهش اطاله دادرسی، احیای حقوق عامه، نظام‌سازی اصلاح و تربیت و حقوق اطفال و نوجوانان معرفی می‌شوند.
 
بخش پژوهش برتر ویژه «تمام پژوهشگران و دانشگاهیان»، بخش آرا و تصمیمات قضایی پژوهش محور برتر مختص «قضات سراسر کشور»، بخش ترویج رسانه‌ای برتر «ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه» و بخش ایده‌ی برتر نیز مختص «تمام مردم و نخبگانی» است که ایده‌ای در راستای محورهای جشنواره داشته باشند.
 
علاقمندان می‌توانند تا 20 آبان ماه جاری با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه به آدرس http://ris.jri.ac.ir نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام و آثار خود را در بخش مربوطه ثبت و ارسال کنند.
 
از آثار و نفرات برتر طی مراسمی در هفته پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام
captcha