کاهش 13 درصدی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری تأمین اجتماعی استان مرکزی
کد خبر: 4013859
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

کاهش 13 درصدی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری تأمین اجتماعی استان مرکزی

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: شمار مقرری بگیران بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد کاهش یافته است.

مققری بگیران بیمه بیکاری تأمین اجتماعی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان مرکزی، علیرضا حسینی، مدیرکل این اداره کل در استان اظهار کرد: پنج هزار و ۱۰۱ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی ابتدای امسال در استان مرکزی وجود داشت درحالیکه تعداد این افراد در ابتدای مهرماه امسال به چهار هزار و ۴۷۳ نفر کاهش یافته‌است.

وی ادامه داد: شمار مقرری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی با معرفی این افراد به مراکز متقاضی کار، پایداری مشاغل، رونق تولید در صنایع در این مدت به ۶۲۷ نفر کاهش یافته‌است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی جمعیت زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان را ۹۹۶ هزار و ۱۹۱ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد این افراد نسبت به ابتدای سال جاری ۲۴ هزار و ۲۶۹ نفر افزوده شده‌ است. هشت هزار و ۱۵۱ نفر امسال به تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی افزوده شد که پنج هزار نفر از مجموع این افراد مستمری بگیران اصلی سازمان بوده‌ است.

وی گفت: شمار بیمه‌شدگان خاص از جمله حِرف و مشاغل، رانندگان، بافندگان، بیمه شدگان اختیاری و کارگران ساختمانی  سازمان تامین اجتماعی در این استان ۹۶ هزار و ۸۲۹ نفر است که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته‌است.

انتهای پیام
captcha