اجرای 750 ویژه برنامه هفته بسیج در اراک
کد خبر: 4014178
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

اجرای 750 ویژه برنامه هفته بسیج در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک از اجرای 750 برنامه در سطح شهرستان بدین مناسبت خبر داد و گفت: تمامی برنامه‌های پیشنهادی با رویکرد و محور قرار گرفتن پایگاه‌های مقاومت بسیج، دفاتر و کانون‌ها برگزار می‌شود.

سرهنگ محمد مهجوری سپاه اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک، امروز، 26 آبان، در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، از اجرای 750 برنامه در سطح شهرستان بدین مناسبت خبر داد و افزود: تمامی برنامه‌های پیشنهادی با رویکرد و محور قرار گرفتن پایگاه‌های مقاومت بسیج، دفاتر و کانون‌ها برگزار می‌شود.

وی امیدآفرینی را محور برنامه‌ها برشمرد و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با رویکرد ارائه محصولات بومی در راستای تقویت تولید داخلی، راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت محور و توزیع رایگان ماسک و بسته‌های معیشتی، ویزیت رایگان، اجرای طرح شهید سلیمانی با رویکرد واکسیناسیون، اجرای برنامه‌های آبروی محله و افتخار کوچه، برگزاری ۲۵ یادواره شهید در مساجد، تداوم نهضت کمک مؤمنانه با رویکرد هر بسیجی یک خدمت، بازدید از پایگاه‌های منتخب بسیج، راه‌اندازی غرفه‌های خدمات مشاوره خانواده، برگزاری میز خدمت در اماکن عمومی برای رفع مشکلات مردم و اجرای شیفت ایثار کارگری بخشی از برنامه‌های اجرایی است.

وی راه‌اندازی پویش «من و رفیق شهیدم» در فضای مجازی، برگزاری اولین دوره اردوهای راهیان نور بعد از کرونا، اجرای پویش نهضت خدمت‌رسانی و تجلیل از بسیجیان برتر و جهادگران نمونه را از دیگر برنامه‌ها دانست و ادامه داد: اجرای نشست‌های روشنگری به شکل حضوری و مجازی، راه‌اندازی کلینیک سیار در روستاهای دورافتاده، برگزاری جشنواره ورزشی و مسابقات فرهنگی، میزگرد خاطرات فرماندهان بسیج، همایش تجلیل از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای تقویت سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده است.

مهجوری «بسیج پاره تن مردم است» را شعار امسال هفته بسیج بیان و اضافه کرد: در هفته بسیج ۹ واحد مسکونی در شهرهای داودآباد و ساروق و روستاهای بهادرستان، مرزیجران، وزیرآباد و مشهدالکوبه به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین تاکنون ۱۰۹ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف شده است. در راستای اجرای طرح مواسات تاکنون 132 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان در خصوص روزشمار هفته بسیج، اعلام کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا 5 آذر ما ادامه دارد. شنبه به عنوان «بسیج؛ اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی»، یکشنبه «بسیج؛ علم و فناوری»، دوشنبه به عنوان «بسیج؛ عدالت و مبارزه با فساد»، سه شنبه «بسیج؛ عزت ملی و مرزبندی با دشمن»، چهارشنبه «بسیج؛ استقلال و آزادی»، پنج شنبه «بسیج؛ سبک زندگی اسلامی» و جمعه «بسیج؛ معنویت و اخلاق» نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام
captcha