فعالیت ۵۰۰ دانشجوی بسیجی آذربایجان غربی در واکسیناسیون کرونا
کد خبر: 4015552
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

فعالیت ۵۰۰ دانشجوی بسیجی آذربایجان غربی در واکسیناسیون کرونا

فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: بسیج دانشجویی استان در مسیر مبارزه با کرونا نیز با دستگاه‌های مختلف مشارکت داشته است و در حال حاضر ۵۰۰ دانشجوی بسیجی در امر واکسیناسیون عمومی مشارکت دارند.

سیدمحمود صفری فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدمحمود صفری، فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان غربی، 1 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی اصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی است و بسیج دانشجویی نباید محصور در فضای دانشگاه باشد بلکه باید فراتر از این مکان در بطن جامعه حضور فعالی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بسیج دانشجویی متحول شده است، افزود: امسال نهضت مسئله‌محوری در بسیج دانشجویی شروع شده بدین صورت که ابتدا مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و سپس برای حل آنها اقدام می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان غربی ادامه داد: در رویکرد جدید بسیج دانشجویی به صورت مطالبه‌گر عمل کرده و براساس منویات مقام معظم رهبری از مسئولان مختلف اعم از نماینده ولی‌فقیه در استان‌ها، نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور و سایر مسئولان به جد مطالبات مردمی را مطالبه می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود مبنی بر ایجاد شور و شوق انتخاباتی به خوبی عمل کرد، گفت: با این وجود بسیج دانشجویی در انتخابات بر له یا علیه هیچ کدام از کاندیداهای انتخاباتی اقدام تبلیغی انجام نداد.

صفری با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی استان در سال جاری عنوان کرد: برگزاری ۱۰ اردوی جهادی محرومیت‌زدایی، اجرای 50 مورد برنامه کافه گفت‌وگو و تریبون آزاد، احرای 20 مورد میزگرد دانشجویی، برپایی 30 نشست سیاسی با سخنرانان کشوری و برگزاری 10 دوره تشکیلاتی برای اعضای حوزه‌ها از جمله این اقدامات هستند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان در مسیر مبارزه با کرونا نیز با دستگاه‌های مختلف مشارکت داشته است و در حال حاضر 500 دانشجوی بسیجی در امر واکسیناسیون عمومی مشارکت دارند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha