تشییع پیکر شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» در محلات
کد خبر: 4016123
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰

تشییع پیکر شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» در محلات

پیکر شهید مدافع حرم «نجیب حسینی»، رزمنده تیپ فاطمیون و ساکن محلات در تفحص انجام شده در کشور سوریه شناسایی و به کشور منتقل شد.

نجیب حسینی شهید مدافع حرم نجیب حسینی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، پیکر پاک شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» شهید 17 ساله از اتباع افاغنه، ساکن محلات و رزمنده تیپ فاطمیون در تفحص انجام شده در کشور سوریه شناسایی و به کشور منتقل شد.

سرهنگ حسین رضایی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات، ضمن اعلام این خبر، از تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» در کشور سوریه خبر داد و گفت: این شهید مدافع حرم در ۹ شهریور ۱۳۹۵ در منطقه حلب به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید و در تفحص و شناسایی اخیر، پیکر پاکش از طریق آزمایش تطبیق نمونه DNA شناسایی و به کشور منتقل شد.

رضایی در خصوص برنامه‌های ورود، وداع و تشییع این شهید والامقام بیان کرد: امروز، چهارم آذر ماه ساعت 18 پیکر مطهر این شهید به یادواره شهدای نخجیروان منتقل می‌شود. همچنین مراسم شبی با شهید همراه با قرائت پرفیض دعای کمیل و مناجات حضرت امیر(ع) ساعت 21:00 همان روز در  بیت‌الشهدای گلزار شهدای محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با شهید نیز از ساعت 11 صبح روز جمعه، ۵ آذر در مسجدالقائم(عج) محلات انجام و پس از آن پیکر این شهید بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه از میدان‌نماز به سمت گلزار شهدا با حضور مردم شهیدپرور شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha