جلوگیری از تمدن‌سازی نظام هدف دشمن از راه‌اندازی جنگ ماهیتی است
کد خبر: 4016176
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

جلوگیری از تمدن‌سازی نظام هدف دشمن از راه‌اندازی جنگ ماهیتی است

مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی با تأکید بر اینکه تغییر صحنه نبرد به معنای پایان جنگ نیست، گفت: ما با استکبار، جنگ ماهیتی داریم و امروز دشمن قصد دارد نظام را ناکارآمد جلوه دهد و با ایجاد نارضایتی در مردم، این پشتیبان اصلی را از انقلاب جدا کرده و جلوی تمدن‌سازی نظام را در جامعه جهانی بگیرد.

سید مصطفی حسینی معاون فرهنگی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه زرندیه، سید مصطفی حسینی، مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی، به مناسبت هفته بسیج، در جمع بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه بسیج از جمله واژه‌هایی است که معنی آن گستره جهانی دارد، اظهار کرد: برای شناخت این نهاد باید با مبانی نظری حضرت امام(ره) آشنا شده و مطالعه اندیشه ایشان را در دستور کار قرار دهیم. این اندیشه باعث ایجاد انقلاب در ایران شد و منافع استکبار را به خطر انداخت و هندسه جدیدی را در منطقه شکل داد.

وی ادامه داد: ملت ما با رهبری امم راحل قدرت منطقه‌ای استکبار را به هم زد و دشمن را در عرصه‌های مختلف در منطقه ناکام گذارد. جمهوری اسلامی یک ضلع دیگری از هندسه قدرت شرق و غرب را ایجاد کرد و قدرت خود را در منطقه به رخ دیگران کشاند.

این کارشناس مسائل سیاسی با یادآوری برخی وقایع در دفاع مقدس خاطر نشان کرد: بسیج نقش بسیار بالایی در دفاع مقدس داشت و در این هشت سال امام خمینی (ره) دستور راه‌اندازی بسیج مستضعفین عالم را صادر کرد.

مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه نظریه‌پردازان غرب برای مبارزه با جمهوری اسلامی، پیشنهاد دادند که با استفاده از مبانی فکری خود اسلام، به مبارزه با ایران بپردازند، افزود: آنان با صرف هزینه‌های گزاف، راه‌اندازی داعش و قرار دادن عملیات انتحاری در مقابل عملیات استشهادی به تقابل با مبانی فکری اسلام ناب پرداختند که به اعتراف خودشان تمامی این هزینه‌ها و نقشه‌ها نقش بر آب شده و به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

حسینی شهید سلیمانی را یکی از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: دشمن به هویت و ماهیت ما چشم دوخته است و مواردی چون  برجام، هسته‌ای، موشکی ... بهانه‌ای هستند تا ماهیت و هویت ما را از بین ببرند. درواقع آنان با پیشرفت‌ها، الهام‌بخشی، الگوسازی و آرمان سازی انقلاب اسلامی مشکل دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دشمن نگران الگوسازی بسیج و فرهنگ بسیجی در جهان است و به فضل الهی ما امروز مقاومت را در منطقه صددرصد عملیاتی کرده‌ایم و دشمن در این حوزه توان مقابله با ما را ندارد. جنگ نظامی، تحریم اقتصادی و تحریم‌های اجتماعی تمام بهانه‌ای برای مبارزه با اسلام و قرآن است و ضلع جدیدی از قدرت ایجاد شده که بدون هیچ ترسی به مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا می‌پردازد.

مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی با تاکید بر اینکه تغییر صحنه نبرد به معنای پایان جنگ نیست، گفت: ما با استکبار، جنگ ماهیتی داریم و امروز دشمن قصد دارد نظام را در حل مباحث معیشتی مردم ناکارآمد جلوه دهد و با ایجاد نارضایتی در مردم، این پشتیبان اصلی را از انقلاب جدا کرده و جلوی تمدن سازی نظام را در جامعه جهانی بگیرد که به حول و قوه الهی در این عرصه از نبرد هم مثل همیشه شکست خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha