نظام اداری درهم تنیده نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد
کد خبر: 4016209
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

نظام اداری درهم تنیده نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه فرهنگ بسیجی در نهاد مقدس کمیته امداد جریان دارد. امروز نظام اداری درهم پیچیده نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد، اندیشه بسیجی، عمل بسیجی و ترویج فرهنگ بسیج و ایثار رمز موفقیت در نظام اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، چهارم آذر با حضور در جمع کارکنان کمیته امداد استان که در نمازخانه این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد مولود انقلاب است و این نهاد انقلابی به فرمان امام از بدو انقلاب آغاز به کار کرد و بنیان‌گذاران این نهاد همه انسان‌هایی خدایی و مؤمن بودند.

وی بسیج را شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمرانقلاب دانست و بیان کرد: خوشبختانه فرهنگ بسیجی در نهاد مقدس کمیته امداد جریان دارد. امروز نظام اداری درهم پیچیده نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد، اندیشه بسیجی، عمل بسیجی و ترویج فرهنگ بسیج و ایثار رمز موفقیت در نظام اسلامی است.

امام جمعه اراک ترویج فرهنگ کار و تلاش، مدیریت جهادی و قطع وابستگی را رمز پیشرفت عنوان و تصریح کرد: تلاش در مسیر توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان، پاکدستی و پاکدامنی از لازمه‌های امدادگران کمیته امداد است که خوشبختانه این ویژگی‌ها در امدادگران این نهاد بارز است.

وی با اشاره به اینکه ایمان، انجام عمل صالح و عمل به قرآن از ویژگی بسیجیان مخلص است، افزود: ایثار، تعهد کاری، جهادی و انقلابی بودن و استقامت از ویژگی‌های فرهنگ بسیجی است که ترویج آن ارزشمند است.

مجید مؤمنی، مدیر کل کمیته امداد استان، نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: کمیته امداد و بسیج هر دو مولود انقلاب هستند. در استان مرکزی تمامی کمک‌های مؤمنانه با محوریت بسیج بین نیازمندان توزیع شد و امدادگران بسیجی در خط مقدم مقابله با فقر خالصانه در خدمت محرومان هستند.

وی اضافه کرد: بنا به فرمایش امام خمینی (ره) هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست و امدادگران بسیجی این نهاد خدمت به مردم را افتخاری ارزشمند برای خود می‌دانند.

انتهای پیام
captcha