معرفی برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج/ «محمدرضاگرایی» چهره سال فضای مجازی شد
کد خبر: 4016262
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

معرفی برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج/ «محمدرضاگرایی» چهره سال فضای مجازی شد

در مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، ضمن معرفی برگزیدگان، از «محمدرضاگرایی» قهرمان کشتی المپیک و جهان به عنوان چهره سال فضای مجازی تجلیل به عمل آمد.

رقابت 48 ساعته فعالان فضای مجازی بسیج آغاز شدبه گزارش خبرنگار ایکنا، در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج 680 تیم از ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه با هم در سراسر کشور رقابت کردند و در ادامه ۵۰۰ نفر بسیجی متشکل از ۱۰۸ تیم رقابت خود را با یکدیگر آغاز کردند و تیم‌های شرکت کننده در ۴۸ ساعت ایده و تولیدات خود را اعلام و اجرایی کردند.

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از دوم آذرماه، ساعت 13 با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سه رشته پویانمایی، بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه آغاز به کار کرد و طی 48 ساعت تا ساعت 13 امروز چهارم آذرماه ادامه داشت.

مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج عصر امروز پنجشنبه، چهارم آذرماه از ساعت ۱۸ آغاز بکار کرد و از تیم‌های برتر تجلیل به عمل آورد.

در بخش پویانمایی حمد صالح اسدی، محمد صالح دهقانی، فاطمه عبدلی و نجمه مؤمنی مقدم از استان کرمان به عنوان تیم اول؛ اسماعیل براتوند، امیرحسین درج، علی خنده‌می و فاطمه پاک‌نژاد از استان خوزستان به عنوان تیم دوم و محمد رجبی و مصطفی جعفری از استان گلستان به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

در بخش بازی‌های رایانه‌ای بهنام رضایی، رضا شعبانی، سیدرسول قوامی، علیرضا موحد و مصطفی تراب‌زاده از استان اصفهان به عنوان تیم اول؛ امیرحسین حیدری، سیدمهدی حسینی عباس پورجاویدی، علی مرادی و محمدمتین رضایی از استان قم به عنوان تیم دوم و حمید حامدی‌فر، رضا رمضانی و محمد متین رضایی از استان قزوین به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

در بخش نرم‌افزار محمدسعید فداالدینی، مهدی شایان و مهدی نواب‌زاده از استان کرمان به عنوان تیم اول؛ آریا ولی‌زاده و پارسا رستمی از تهران بزرگ به عنوان تیم دوم و پویا لیلی‌زاده، حامد صفرنیا، عارف کشتکار، محمدمهدی نوری و مهدی چکامه از استان خوزستان به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

«محمدرضاگرایی» قهرمان کشتی المپیک و جهان چهره سال فضای مجازی شد

از دیگر بخش‌های این مراسم معرفی چهره سال فضای مجازی بود. در این راستا «محمدرضاگرایی» قهرمان کشتی المپیک و جهان به عنوان چهره سال فضای مجازی انتخاب شد. همچنین مرحومه لیلا امیری، سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی صبح قزوین، مرحوم مهدی صانعی، مسئول سابق مرکز مپتای استان خراسان رضوی و طیبه ربانی، فرمانده گردان سایبری تایباد به عنوان چهره‌های ماندگار معرفی شدند.

در این مراسم از تیزر بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» نیز رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha