واکسینه شدن بیش از ۴ میلیون و ۱۸۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4016592
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

واکسینه شدن بیش از ۴ میلیون و ۱۸۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ هزار و ۲۹۸ نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان به چهار میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۳۷ نفر رسید.

علی احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربیعلی‌احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ هزار و ۲۹۸ نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان در استان به چهار میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۳۷ نفر رسید.

وی افزود: تعداد افرادی که دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند 2 میلیون و ۳۲۷ هزار و ۶۷۷ نفر است و افرادی که دز دوم را دریافت کردند نیز به یک میلیون و ۸۲۶ هزار و ۲۹۵ نفر رسید.

آقاپور بیان کرد: ۳۰ هزار و ۱۶۵ نفر نیز از جامعه هدف و کادر بهداشت و درمان دز سوم را دریافت کردند که امیدوارم با تسریع در انجام واکسیناسیون شاهد ریشه‌کنی این بیماری شویم.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای مدارس و دانشگاه‌ها، نظارت‌های بهداشتی در مدارس بازگشایی شده انجام می‌شود منتهی مسئله مهمتر از نظارت بهداشتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی هست.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای کنترل بیماری کرونا کل جامعه باید مشارکت داشته باشند افزود: مردم برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان باید واکسیناسیون را انجام دهند و ۷۱ هزار و ۸۱۹ نفر نیز بستری شدگان بهبود یافته هستند.

انتهای پیام
captcha