روز بدون فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی
کد خبر: 4016953
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

روز بدون فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: خوشبختانه بعد از مدت‌ها در استان مرکزی مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان همان ۲۹۶۵ نفر است.

کرونا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۷ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به 105 هزار و 126 نفر رسیده است.

وی اظهار کرد: ز تعداد ۳۷مورد جدید در استان۷ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنن و همچنین ۳۰ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به صورت سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه هستند.

جمالیان در ادامه افزود: خوشبختانه بعد از مدت‌ها در استان مرکزی مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان همان ۲۹۶۵ نفر است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۳
0
0
ان شاء الله تمامی آمار صفر بشه #جشن_پایان_کرونا
captcha