اجرای راهبرد اقناع واکسیناسیون در سمنان
کد خبر: 4018043
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

اجرای راهبرد اقناع واکسیناسیون در سمنان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: راهبرد اصلی و اساسی دولت در کشور و استان سمنان، اقناع در حوزه واکسیناسیون کرونا است.

اجرای راهبرد اقناع واکسیناسیون در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده،سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان شب گذشته 11 آذر در کمیته پایش و نظارت مقابله با کرونای استان سمنان در استانداری با بیان اینکه راهبرد اصلی و اساسی دولت در کشور و استان اقناع در حوزه واکسیناسیون کرونا است، گفت: اگر واکسیناسیون عمومی به صورت اقناعی و به طور کامل به انجام نرسد، ناچار خواهیم بود تا سطح محدودیت‌ها را افزایش داده تا سلامت افرادی که واکسینه شده به خطر نیفتد.

وی ادامه داد:ه ویروس کرونا دشمن جان انسان‌ها است و نباید به دشمن خود، خوش بین باشیم، که در این راستا هر گونه عادی‌انگاری در خصوص کرونا موجب بروز مشکلات جدی در سلامت مردم خواهد شد، لذا همه وظیفه داریم تا در اجرای مسئولیت‌های خود بدون هیچ گونه مماشات و کوتاهی، با دقت عمل نکنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: مسئولیت بسیار حساس و مهمی در کمیته پایش و نظارت مقابله با کرونا بر عهده ما است که هر گونه غفلت و سهل انگاری در این کمیته می‌تواند منجر به آلودگی و درگیری خانواده‌های هم استانی به این ویروس خطرناک و ایجاد مشکل معیشتی برای آنان شود.

انتهای پیام
captcha