کنفرانس «سواد روابط‌ عمومی و مدیریت شایعات سازمانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4018132
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
بهمن‌‌ماه؛

کنفرانس «سواد روابط‌ عمومی و مدیریت شایعات سازمانی» برگزار می‌شود

نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی با موضوع اصلی «سواد روابط‌ عمومی و مدیریت شایعات سازمانی» طی بهمن‌ سال‌ جاری برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس «سواد روابط‌عمومی و مدیریت شایعات سازمانی» در بهمن‌ماه

به گزارش ایکنا، نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی طی بهمن‌ سال‌جاری برگزار خواهد شد. در نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی سعی شده است با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف فناوری و گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن‌ها بر اخبار و شایعات شکل گرفته پیرامون سازمان، نسبت به تعیین محورهای اصلی اقدام شود.

در این کنفرانس مقالات به‌نحوی طراحی و ارائه خواهند شد که شرکت‌کنندگان به پاسخ‌های مناسبی برای پرسش‌‌های خود در قبال سوالات مختلف پیرامون موضوع اصلی دست پیدا کنند.

«شایعه و انواع آن»، «انگیزه‌‌های شایعه‌سازان چیست»، «شایعات، چگونه برنامه‌های درون و برون سازمانی یک وزارتخانه، سازمان و شرکت را تحت تأثیر قرار می‌دهند»، «با توجه به توسعه‌ روزافزون فضای مجازی و رواج شایعات، چه کسانی در سازمان لازم است از آمادگی مناسب برای عکس‌العمل به موقع و صحیح برخوردار باشند»، «چرا باید روابط‌عمومی‌ها در برابر شایعات سازمانی، هوشیار باشند»، «وظایف روابط‌عمومی‌ها در مواجهه با شایعات چیست» و «نقش سواد روابط‌عمومی در بی‌اثر کردن شایعات چیست» به عنوان محورهای کنفرانس حرفه‌ای‎‌گرایی در روابط‌عمومی در نظر گرفته شده‌اند.

استادان، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند می‌توانند تا ۲۵ دی‌ماه، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به نشانی ایمیل info@prconference.ir اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس با شماره ۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha