برگزاری مسابقات قرآنی بهار در بهار در شرکت پالایش گاز بیدبلند
کد خبر: 4018520
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

برگزاری مسابقات قرآنی بهار در بهار در شرکت پالایش گاز بیدبلند

سیزدهمین دوره از مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه کارکنان و همسران شرکت گاز و همچنین بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز در ساختمان اداره آموزش شرکت پالایش گاز بیدبلند برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ سیزدهمین دوره از مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بهار در بهار به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی  ویژه کارکنان و همسران شرکت گاز و همچنین بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان این شرکت در ساختمان اداره آموزش شرکت پالایش گاز بیدبلند در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل و مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیام پوررضا، مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی قرائت شد که در بخشی از این پیام آمده است: «به برکت انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی در اشکال گوناگون اعم از قرائت، تفسیر، و تحقیق وپژوهش گسترش یافته و اکنون هزاران حافظ قرآن و قاری و عمل‌کنندگان به قرآن در کشور عزیزمان ایران وجود دارد».
 
سپس حجت‌الاسلام حسینی، امام جماعت پالایشگاه ضمن خوش‌آمد‌گویی به مدعوین، برگزاری مسابقات قرآنی را بهترین فرصت برای آشنایی خانواده‌ها با آموز‌های قرآنی دانستند و عمل به مفاهیم قرآن را ارزشمند توصیف کرد و در ادامه گفت: قرائت قرآن و عمل به آموز‌های قرآنی یکی از ارزشمندترین عبادات است که ائمه اطهار(ع) نسبت به این مسئله بسیار تاکید ‌کرده‌اند.
 
فتحعلی‌بیگی، نماینده شرکت ملی گاز و ناظر مسابقات، دیگر سخنران این مراسم بود که وی نیز  اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری فعالیت‌های قرآنی در سطح کارکنان و خانواده‌ها شاهد اعتلا و تعمیق هر‌چه بیشتر آموز‌های قرآنی و مفاهیم عالیه اهل بیت‌(ع) در شرکت ملی گاز باشیم.

در ادامه شرکت‌کنندگان در مسابقات برای کسب عنوان‌های برتر به‌صورت کتبی و‌ شفاهی با هم به‌رقابت پرداختند.
 
شایان ذکر است مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در شرکت پالایش گاز بیدبلند و مرحله نهایی نیز در یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز و با حضور برترین‌های هر رشته برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha