محسن امیری با دو جلسه آموزش عمومی قرآن در مرکز و شرق تهران
کد خبر: 4018550
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

محسن امیری با دو جلسه آموزش عمومی قرآن در مرکز و شرق تهران

محسن امیری، قاری و مدرس قرآن با روند نزولی کروناویروس، دو جلسه آموزش عمومی قرآن یکی در محله چهارراه سیروس و دیگری در نارمک برگزار می‌کند.

جلسه آموزش عمومی قرآن به گزارش ایکنا، جلسه آموزش عمومی محسن امیری، قاری و مدرس قرآن با فروکش کردن وضعیت کرونایی در تهران، در دو مکان جدید برگزار می‌شود.

یکی از این جلسات دوشنبه‌ها در مسجد اخوان اسلامی واقع در چهارراه سیروس، خیابان اخوان اسلامی و دیگری چهارشنبه‌ها در مسجد ثارالله(ع) نارمک واقع در خیابان (میرفخرایی) شهید طاهری برگزار می‌شود. این جلسات در تمامی ایام سال به صورت ثابت پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. این جلسات حدود شش ماهیست که پس از کم شدن شیب صعودی کرونا، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد شد.

این مدرس قرآن در این جلسات به بیان نکات تجویدی، روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و قرائت و بیان مفاهیم و نکات تفسیری آیات در سطوح مختلف می‌پردازد.

یادآوری می‌شود، محسن امیری پیش از اپیدمی کرونا دارای چندین جلسه آموزش عمومی قرآن با قدمت چندین ساله در مسجد شهدا واقع در اتوبان شهید محلاتی، مسجدالرسول(ص) مسعودیه، مسجد جامع ابوذر و مسجد ولیعصر(عج) واقع در بلوار ابوذر بوده است که هنوز مجددا از سرگرفته نشده است.

انتهای پیام
captcha