کجا در شهرری جلسه قرآن برویم
کد خبر: 4018561
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

کجا در شهرری جلسه قرآن برویم

جمعی از قاریان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی در منطقه شهر ری به آموزش قرآن می‌پردازند که در این مطلب به معرفی این جلسات پرداخته شده است.

شهرریبه گزارش ایکنا، جمعی از قاریان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی در شهر ری به آموزش قرآن به اهالی این منطقه می‌پردازند. در این گزارش با جلسات آموزش قرآن در این منطقه آشنا می‌شویم.

ابوالقاسم کرباسی

کلاس‌های ترمی ابوالقاسم کرباسی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در روزهای شنبه و چهارشنبه که به قرائت سه و چهار اختصاص دارد، در فضای اسکای روم از ساعت 16 تا 17:30 برگزار می‌شود.

کلاس‌های ترمی در حرم امامزاده عبدالله شهرری نیز در روزهای یکشنبه (قرائت یک و دو) و سه‌شنبه (قرائت به صورت کلی) به صورت حضوری از ساعت  15:30 تا 17 برگزار می‌شود.

شرکت در این کلاس‌ها ثبت نامی است و اکثراً نوجوان هستند.

سید محمدجواد موسوی درچه‌ای

روزهای جمعه از ساعت 8 تا 12 بعد از قرائت دعای ندبه به همت سید محمدجواد موسوی درچه‌ای، در مسجد جامع المهدی به نشانی فلکه اول دولت آباد، ابتدای خیابان دهخدا برگزار می‌شود.

رضا صباغی

جلسه قرآن رضا صباغی روزهای چهارشنبه در حسینیه عاشقان حسینی بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت 4 ساعت به نشانی شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان شهید گلشنی، کوچه درختی ویژه تمامی سنین برگزار می‌شود.

محمد برخورداری

جلسه قرائت قرآن محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز در روزهای دوشنبه ساعت ۱۸ در مسجد جامع عبدالعظیم حسنی واقع در صحن حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

مریم حکیم

یکشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 جلسه مفاهیم با عنوان «سخنان قرآن برای ما» از سوی مریم حکیم در تالار شیخ کلینی درب جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ویژه بانوان در تمام سنین برگزار می‌شود.

هاجر اسوار

سه‌شنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 جلسه قرائت در تالار شیخ کلینی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ویژه بانوان در تمام سنین از سوی هاجر اسوار برگزار می‌شود.

سعدا عزیزی

چهارشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 جلسه قرائت سعدا عزیزی، در تالار شیخ کلینی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ویژه بانوان در تمام سنین برپاست.

داوود لاچینانی

کلاس صوت و لحن تخصصی قرآن داوود لاچینانی، در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 تا 19 ویژه قرآن‌آموزان مستعد در مقطع سنی ابتدایی تا متوسطه که با تست ورودی پذیرش شده‌اند، برگزار می‌شود.

زهرا ذاکری

پنجشنبه‌ها کلاس حفظ از سوی زهرا ذاکری، از ساعت 8 تا 10 و کلاس تجوید و قرائت همراه با تفسیر از ساعت 10 تا 12 در حسینیه قمر بنی هاشم(ع) (اردستانی‌های شهرری) واقع در شهرری، خیابان حرم، کوچه شهید زارع(زنگنه قدیم) برپا می‌شود.

الهام ماندگار مهر

کلاس حفظ قرآن به همت الهام ماندگارمهر در روزهای شنبه در فضای اسکای روم که مربوط به مؤسسه قرآنی مشکاة است، روزهای دوشنبه و چهارشنبه نیز از ساعت 15:30 تا 17:30 کلاس حفظ قرآن ویژه حافظان کل در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برقرار است.

مجتبی محمدبیگی

کلاس قرائت مجتبی محمدبیگی، قاری ممتاز روزهای سه‌شنبه ساعت 18 نیمه اول ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء و نیمه دوم سال بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان شیخ صدوق به نشانی شهر ری خیابان ابن باوبویه برگزار می‌شود.

آلاء عبدالعظیمی

جلسه صوت و لحن آلاء عبدالعظیمی شنبه‌ها ساعت 4 حسینیه فاطمه زهرا(س) دولت آباد،  بلوار قدس، گروه 113، بلوک 9، پلاک 13 و نیز جلسه صوت و لحن، پنجشنبه‌ها ساعت 9 دارالقرآن فاطمة الزهرا(س) دولت آباد،  بلوار قدس، گروه 113، بلوک 9 پلاک 12 برگزار می‌شود.

علویه متوسلیان

کلاس حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن علویه متوسلیان، حافظ کل نیز چهارشنبه‌ها از ساعت 10 تا 12 در دارالقرآن فاطمة الزهرا(س) به نشانی بلوار قدس، گروه 113، بلوک 9 پلاک 12 برگزار می‌کند. این دارالقرآن در سال 1374 با محوریت حفظ قرآن با سرمایه‌گذاری فردی به نام فاطمه سیدی افتتاح شده است، هم‌اکنون در کنار حفظ قرآن، کلاس‌های تفسیر، اخلاق و نهج‌البلاغه را نیز برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha